ناصر چرخساز با اشاره به اینکه داروخانه جمعیت هلال احمر در روزهای تعطیلات نوروز به شهروندان خدمات ارائه خواهد داد، گفت: ۲۰ پایگاه در بخش معاونت امداد و نجات و ۱۰ پایگاه درحوزه جوانان در ایام سال نو به مسافران خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۷۲۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 16 March 2019

ناصر چرخساز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز اظهار کرد: البرز طی یک سال گذشته با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده چراکه دربحث آلودگی هوا، ریزش بهمن، ریزش سنگ و حوادث انسان ساز همچون سقوط هواپیما از جمله حوادث استانی به شمار می آمد که  نیروهای هلال احمر اقدامات شایسته ای را ارائه داده است.

وی افزود: کمک به اقداماتی همچون امدادرسانی به حادثه سقوط هواپیما و یا وقوع بهمن توسط نیروهای جوان هلال احمر به خوبی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز به مجموع پایگاه ها ی هلال احمردر ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ۲۰ پایگاه در بخش معاونت امداد و نجات و ۱۰ پایگاه درحوزه جوانان خواهد بود که به مسافران خدمات رسانی می کنند که این پایگاه ها در محور کرج -چالوس، شهرستان طالقان، آزاد راه کرج - قزوین، اشتهارد و فردیس فعال خواهند بود.

چرخساز با اشاره به اینکه در اجرای طرح نوروزی امسال، علاوه برامکانات موجود ۱۸ دستگاه موتور آمبولانس و پنج دستگاه موتورچهارچرخ به ناوگان امداد ونجات استان البرز افزوده شده است، افزود: با هماهنگی های به عمل آمده یک دستگاه بالگرد نیز برای کمک به آسیب دیدگان حوادث احتمالی در اختیار هلال احمر این استان البرز قرار گرفته شده که درصورت نیاز به کارگرفته می شود.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات به بیماران خاص و تأمین دارو بیماران، داروخانه هلال احمر البرز نیز در تعطیلات نوروزی فعال  می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام اهداف جمعیت هلال احمر استان البرز درطول ایام نوروز کاهش آمار فوتی و مصدوم ناشی ازتصادف و افزایش آمادگی وتوان امداد ونجات برای خدمات مطلوب وسریع امدادونجات و پاسخگویی به حوادث و سوانح احتمالی است.

چرخساز در بخشی دیگری از سخنانش به احیاء موقوفات مجموعه طی یک سال گذشته در سطح استان البرز اشاره کرد و گفت: از این اقدامات می توان به احیاء ساختمان اهری اشاره کرد و این ساختمان که بالغ بر ۲۰ سال مسکوت مانده بود احیا شد.

وی ادامه داد:همچنین زمین ولدآباد با یک پرونده ۴۰ ساله جزء وقفیات بوده است که طی اقدامات صورت گرفته با نتایج خوبی همراه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با اشاره به انجام سایر اقدامات صورت گرفته طی یک سال گذشته در این مجموعه گفت: درمانگاه تخصصی و و فوق تخصصی در یک سال پیش راه اندازی شده است که در بحث مراجعات داروخانه سعی در اعتمادسازی و ارتقاء کیفیت ها داشته ایم.

وی در بخشی دیگری ازسخنانش به باز بودن داروخانه جمعیت هلال احمر در روزهای تعطیلات عید اشاره کرد و گفت:ما در مجموعه هلال احمر در حوزه درمان و توابخشی موفق به کسب پیشرفت های زیادی شده ایم و امیدواریم بتوایم این حوزه هر روزه موفقیت بیشتری را به دست آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار