امام جمعه قزوین گفت: دستگاه قضایی با شجاعت با زمین‌خواری و فساد برخورد کند و هراسی از برخورد با دانه درشت‌ها نداشته باشد، زیرا هرجا که قاطعانه برخورد صورت گرفته است، نتیجه این رسیدگی را در زندگی مردم به خوبی مشاهده کردیم.
کد خبر: ۷۲۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 16 March 2019

از برخورد با دانه درشت‌ها نهراسید

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی بیان کرد: دستگاه قضا باید با جرائم قاطع برخورد کند، زیرا هرجا که قاطعانه برخورد صورت گرفته است، نتیجه این رسیدگی را در زندگی مردم به خوبی مشاهده کردیم.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: دستگاه قضا نباید از برخورد با دانه درشت ها هراسی داشته باشد، هرکسی که تخلفی مرتکب شده باید مورد بازخواست قرار بگیرد، نباید مردم فقط ببینند که با تخلفات جزئی برخورد می شود و متخلفان کلان درحال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند.


وی تاکید کرد: سلامت سازی و قانونگذاری و انتقادپذیری مواردی است که از دستگاه قضا انتظار می رود که به این مسائل پایبند باشند.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: کرامت ارباب رجوع باید در دستگاه قضا حفظ شود و نسبت به درخواست مردم پاسخگویی به موقع صورت بگیرد؛ ساده زیستی قضات و کارکنان دستگاه قضا جزء دیگر وظایف قوه قضاییه است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: مسئولان باید به شرایط اقتصادی توجه بیشتری داشته باشند. امام علی (ع) می فرمایند مسئولان باید درد و سختی مردم را درک کنند و خودشان نیز سختی آنها را لمس کنند. امروز نیز مسئولان باید درک کنند که حقوق نگرفتن کارگران چه سختی هایی به همراه دارد.

وی به نزدیک بودن ایام عید و آغاز سال 1398 هم اشاره کرد و گفت: ایام عید را به ایام زحمت برای خود و دیگران تبدیل نکنیم و اگر مهمان هستیم، رعایت صاحب خانه را بکنیم و اگر صاحب خانه هستیم رعایت ساده زیستی را داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: تلاش کنیم با ساده زیستی از مهمانان خود پذیرایی کنیم.
خطیب جمعه قزوین اظافه کرد: اگر بخواهیم به دیگران نشان دهیم سفره های ما رنگین تر است، مردانگی نیست بلکه مردانگی آن است که کاری کنیم کسانی که دستشان خالی است، احساس راحتی کنند.
امام جمعه قزوین افزود: مسافران نوروزی که هر سال به استان ما می آیند، مهمان و عزیز ما هستند و باید قدردان آنها باشیم و احترامشان را حفظ کنیم. اگر فروشنده هستیم در مقابلشان انصاف داشته باشیم تا ثواب مهمان داری را ببریم و استان قزوین را در مهمان نوازی بشناسند.
 وی تصریح کرد: کسانی که در ایام عید به مردم و مسافران خدمت می کنند و در ایجاد نظم، امنیت، نظافت و شادابی شهر تلاش می کنند، به گردن ما حق دارند و می باید قدردان زحمات آنها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به میلاد امیرمومنان(ع) بیان کرد: امیدواریم در هر میلادی با امام علی(ع) تجدید میثاق داشته باشیم و به گونه ای زندگی کنیم که زندگی ما مورد پسند آن حضرت قرار بگیرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار