معاون امور کتابخانه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد از فعالیت همه کتابخانه‌های استان در روز‌های آغازین سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۲۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 16 March 2019

حامد عطارها، معاون امور کتابخانه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد در جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد با اشاره اتفاقات مثبتی که در سال ۹۷ در کتابخانه‌های سراسر استان رخ داد، گفت: در سال جاری شاهد ادامه روند بهسازی و عملیات عمرانی در برخی کتابخانه‌های استان بودیم که از مهم‌ترین این اقدامات، بهسازی بخش کودک، سالن مطالعه و بخش امانت کتابخانه عمومی امام علی (ع) به عنوان بزرگ‌ترین کتابخانه شهرستان یزد بود.

وی همچنین به سفر دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی به استان یزد در سال ۹۷ اشاره و تصریح کرد: در این سفر، موضوع تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی یزد به طور جدی پیگیری شد و براساس توافقات صورت گرفته، کتابخانه برای تکمیل و بهره‌برداری به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور واگذار شد.

عطار‌ها همچنین از فعالیت همه کتابخانه‌های عمومی استان در روز‌های پنجم تا یازدهم فروردین ماه ۹۸ خبر داد و گفت: براساس بخشنامه نهاد، در صورتی که همکاران هریک از کتابخانه‌ها تمایلی به استفاده از مرخصی در این ایام نداشته باشند، کتابخانه‌های دو شیفت موظفند در هر دو نوبت صبح و عصر به ارائه خدمات به مردم شریف استان بپردازند.

وی همجنین با اشاره به بخش‌نامه‌های اداری و کتابخانه‌ای ابلاغ شده از سوی نهاد، خواستار اجرای دقیق مفاد این بخش‌نامه‌ها در همه رده‌های اداری شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار