امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با بیان این که همچنان افرادی در کشور هستند که امید دارند مشکلات کشور به وسیله آمریکا و اروپا حل شود، گفت: تمام ارگان‌ها به بررسی دقیق و اساسی در ارتباط با عملکرد خود بپردازند .
کد خبر: ۷۲۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 16 March 2019

آیت‌الله«محمدرضا ناصری یزدی» در نشست شورای اداری شهرستان ابرکوه با اشاره به این‌که رویش‌هایی که در انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته نشان دهنده اصلات آن است اظهار کرد: دشمنان به انحراف در نسل جدید انقلاب برنامه‌ریزی بسیار زیادی انجام داده‌اند اما تمام نسل‌های انقلاب همچنان دشمنان را ناامید کرده و می‌کنند.

وی با اشاره به این که قرار گرفتن ما در چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران، بهترین فرصت برای بازنگری در ارتباط با عملکردمان در چهل سال قبل است افزود: تمام ارگان‌ها به بررسی دقیق و اساسی در ارتباط با عملکرد خود بپردازند.

امام جمعه یزد گفت: این محاسبه و بررسی دقیق وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما قرار گرفته و باید نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوتی که در فعالیت‌هایمان داشتیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

ناصری یزدی با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک مرحله از تحقق ظهور امام زمان(ع) است تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از ارزش‌های اسلامی است و باید از این ارزش‌ها به درستی حراست و محافظت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به جنایت‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف انقلاب از جمله هشت سال دفاع مقدس و در سوریه و عراق اشاره کرد و ادامه داد: دشمن در سوریه با بدترین وضعیت ممکن فرزندان این انقلاب را به شهادت می‌رساند و سر از تن آنها جدا می‌کرد اما جوانان ایران باز هم در برابر دشمنان ایستادگی کردند تا تروریست‌های کودک‌کش جنایتکار شکست خوردند.

وی افزود: تمام ما نسبت به خون همه این شهیدان که از قبل پیروزی انقلاب تا به امروز برای حراست از ارزش‌های انقلاب به شهادت رسیدند وظیفه داریم و باید به وظیفه خود به درستی عمل کنیم.

امام جمعه یزد به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب هم در این بیانیه تاکید کردند که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب همیشگی است و دلیل این موضوع هم پایه‌های انقلاب است که برگرفته از ارزش‌های اسلامی و قیام امام حسین(ع) است.

ناصری یزدی تاکید کرد: از استاندار یزد و فرماندار ابرکوه می‌خواهم که به همه مسئولان و کارکنان ادارات وظیفه کنند که این بیانیه را به دقت مورد مطالعه قرار دهند و در تمام فعالیت‌های پیش روی خود این بیانیه را نقشه راه خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت وجود نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: نشاط باید در جامعه وجود داشته باشد و زمینه‌های آن هم فراهم شود اما این موضوع نباید به بهانه‌ای برای شادی‌های نادرست و حرام در جامعه تبدیل شود.

وی ادامه داد: برخی به دنبال این هستند که با ایجاد بهانه در ارتباط با نبود نشاط در جامعه، شادی‌های نادرست را در جامعه ترویج کنند و به این وسیله به کسب درآمد بپردازند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که باید به آن توجه لازم صورت پذیرد، بحث کادرسازی نیروهای متخصص و انقلابی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد و در تمام عرصه‌ها، اقدام به کادرسازی شود.

ناصری یزدی به امدادهای بسیار زیاد خداوند در طول چهل سال انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده که من کمکتان می‌کنم و از صدر اسلام تاکنون هم امدادهای الهی به مسلمانان بسیار زیاد بوده ولی متاسفانه همچنان بسیاری به این موضوع باور و ایمان ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به این که برخی همچنان به آمریکا و اروپا امید بسته‌اند گفت: یک زمان انسان به سمت مشارکت و همکاری با دیگر کشورها می‌رود و این موضوع خوب است و امام و رهبری هم فرمودند که ما با تمام دنیا تعامل داریم ولی این که به آنها امید برای رفع مشکلاتمان داشته باشیم شکر و کفران نعمت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار