مدیر کل اطلاعات استان: 
مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی با اساتید حوزه علمیه استان، ضمن شنیدن دغدغه ها و دیدگاه های آنان درباره مشکلات، آسیب ها و نقاط قوت کشور، به بیانیه رهبر انقلاب درباره «گام دوم» اشاره و تأکید کرد: «تحلیلِ کاستی ها و ظرفیت های نظام اسلامی در گام دوم انقلاب ضروری است و در این مسیر جوانان باید پیشگام باشند.»
کد خبر: ۷۲۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶ 16 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، مدیر کل اطلاعات استان با تأکید بر این که سیاست زدگی مسئولان، التهاب را در جامعه افزایش می دهد، افزود: مسئولان کشور در 2 سال آینده بر مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم تمرکز می کنند و در این مسیر از تخلفات و جرائم افراد چشم پوشی نخواهیم کرد. وی به انتخابات پیش روی مجلس اشاره کرد و ادامه داد مردم مطمئن باشند در برخورد با فساد تعارفی نداشته و خط قرمز ما در تأیید صلاحیت ها، فساد یا تخلفات اقتصادی است. 

 

این مقام امنیتی در بخش دیگری از سخنانش، تحلیلی از ابعاد مختلف فشارهای دشمنان بر مردم کشورمان در 3 حوزه اقتصادی، نظامی و اجتماعی ارائه کرد. وی افزود: شکست های آمریکا در عراق، لبنان، سوریه، یمن، افغانستان، پاکستان و حتی برخی کشورهای دیگرِ منطقه شرایط را به شکلی رقم زده که سیاست مداران آمریکا معترفند ایرانِ امروز، شکست ناپذیر است. وی با اشاره به نگرانی و ترس آمریکایی ها از ادامه نفوذ جمهوری اسلامی، در منطقه و دنیا ادامه داد: امروز، ایران اولویت سیاست خارجی آمریکا نیست، بلکه "تنها" هدف دولت آمریکاست و به همین دلیل تمام تصمیمات مقامات آمریکایی برای جلوگیری از ادامه نفوذ ایران در منطقه و دنیاست. 

 

در ابتدای این جلسه، 10 تن از فضلا و مدیران حوزه علمیه استان، نظرات خود را درباره موفقیت های نظام و در عین حال آسیب های اجتماعی موجود و همچنین اقدامات بایسته در گام دوم انقلاب بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار