برزو کلانتری در آئین تجلیل از فرزندان شاهد که به همت اداره کل ایثارگران شهرداری کرج در باشگاه فرهنگی و ورزشی میلاد برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 2 هزارو اندی آئین نامه قانونی در کشور برای ایثارگران وجود دارد که متاسفانه حدود 15 مورد آن تاکنون اجرا شده است.
کد خبر: ۷۲۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 14 March 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ برزو کلانتری مدیر کل امور ایثارگران شهرداری کرج ادامه داد: ما به عنوان ایثارگران دستگاه های اجرایی، خدماتی ارائه می دهیم که فراتر از توان است و می بایست برای این روند کمیته ای تشکیل شود تا مسائل مختلف این قشر در آن مورد بررسی قرار گیرد.
این مسئول با اشاره به اینکه روز 22 اسفند ماه به نام شهید و شهادت نامگذاری شده است، گفت: شهدا، انسان هایی بودند که وجود خود را برای اسلام و کشور تقدیم کردند. 
کلانتری افزود: بیشتر شهدای ایران اسلامی صادقانه در دوران جوانی همسر، فرزند و زندگی خود را برای دفاع از سرزمین اسلامی رها کردند و به شهادت نائل آمدند.

وی از مسئولین خواست به فرزندان شاهد که اکثریت دارای تخصص، تجربه و تحصیلات بالای کارشناسی ارشد و دکترا هستند در ادارات فرصت بیشتری داده شود تا این عزیزان بتوانند برای آبادانی شهر و کشورشان ثمربخش باشند.

برزو کلانتری گفت: از حفره های مافیایی تشکیل شده در ادارات و شهرداری ها بسیار گله مندم که این حفره های مافیایی فرزندان شهدا و جانبازان را ناامن می دانند و برای عرصه های مدیریتی این عزیزان را از خود دور می کنند.

امیدواریم مدیران سالم و انقلابی اندیشه کنند تا این حفره های مافیایی برچیده شود و افراد سالم و کارآمد بتوانند در حوزه های اداری به خصوص شهرداری ها وارد شوند و رضایت مندی مردم را که همان رضایت مندی انقلاب است را جلب نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهارداشت: کلانشهرکرج مهاجر پذیر است و سالی 360 هزار نفر به جمعیت این شهر اضافه می شود.
مشاور شهردار کرج خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته از نقاط صفر مرزی مهاجرت به کرج صورت گرفته که این امر مشکلاتی را برای کلانشهر به وجود آورده است.
وی ادامه داد: مهاجران به تهران مهاجرت می کنند و زمانی که تهران آنان را پس می زند حاشیه های البرز را برای سکونت و اقامت خود بر می گزینند که می بایست برای رفع این موضوع کمیته ای تشکیل شود.
شهرداری کرج حدود 13 هزار نفر نیرو دارد که 101 نفر از آنان فرزندان شهدا هستند.
در این آیین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، شهردارکرج، فرمانده سپاه استان البرز ، اعضای شورای اسلامی شهر کرج در دوره های چهارم و پنجم حضور داشتند.

فرزندان شاهد البرز توسط اداره کل ایثارگران شهرداری کرج تجلیل شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار