جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین:
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از حادثه تیراندازی در شهر محمدیه شهرستان البرز و کشته شدن یک نفر و دستگیری قاتل خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 10 March 2019

تیراندازی در شهر محمدیه یک کشته برجای گذاشت/قاتل دستگیر شد

به گزارش تابناک قزوین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین، مهدی حاجیان ، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه دیشب سرنشینان یک دستگاه خودروی «مگان» با اسلحه جنگی اقدام به تیراندازی به سمت یک باب مغازه مابین چهار راه بخشداری و چهار راه معلم کرده و جوان ۲۷ ساله‌ای را که صاحب مغازه بود، به قتل رساندند.

وی افزود: عاملان این اقدام بلافاصله از محل محل متواری شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: موضوع بلافاصله با تشکیل کار گروه ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری قاتل  یا قاتلان در دستورکار پلیس قزوین قرار گرفت.

مهدی حاجیان عنوان کرد: با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجی محورهای مواصلاتی استان خودروی مورد نظر در جاده "آغچه کند" شهرستان تاکستان توسط عوامل انتظامی شهرستان تاکستان شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودرو و دستگیری ۲ عامل تیراندازی شدند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین  افزود: در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۲ عدد خشاب کشف شد و افراد دستگیر شده به مقر پلیس منتقل شدند.

به گفته حاجیان ، طبق بررسی اولیه علت این تیراندازی اختلاف خانوادگی بوده است و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار