خشایار الوند نویسنده سریال پایتخت بر اثر سکته قلبی درگذشت.
کد خبر: ۷۲۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 28 February 2019

الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت در گفتگو با خبرگزاری فارس درباره خبر درگذشت مرحوم خشایار الوند نویسنده این سریال گفت: متاسفانه این خبر صحت دارد و دقایقی پیش با خبر شدیم که آقای الوند بر اثر سکته قلبی درگذشت.

همچنین برزو ارجمند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون صبح امروز در پستی اینستاگرامی درگذشت این فیلمنامه نویس را اعلام کرد.

وی در پست اینستاگرامی خود نوشته بود: غیرقابل باوره، خشایار جانم روحت شاد. سلام من و به پدرم و عارف برسون... پ ن: خشایار الوند نویسنده اثاری چون قهوه تلخ و پایتخت درگذشت. تسلیت به خانواده مهربانش».

خشایار الوند متلو 1346، فیلمنامه‌نویس ایرانی و برادر سیروس الوند سیروس الوند کارگردان سینما و تلویزیون است.

به نوشته خبرگزاری ایرنا، الوند فعالیت در سینما را با نگارش فیلمنامه‌های «مزاحم» و «برگ برنده» هر دو به کارگرداین سیروس الوند (برادرش) را نوشت.اما عمده شهرت او به نگارش فیلمنامه سریال ها و مجموعه های طنز موفق چون «نقطه چین» «شب های برره»؛ «باغ مظفر»؛ «گنج مظفر»؛ «مرد هزار چهره»؛ «مرد دو هزار چهره»؛ «قهوه تلخ»؛ «ویلای من»؛ «شوخی کردم» و «در حاشیه» همه به کارگردانی مهران مدیری؛ «پایتخت»؛ «پایتخت 3»؛ «پایتخت 5»؛ «در حاشیه»؛ «پایتخت 4» و «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم؛ «کمربندها را ببندیم» به کارگردانی مهدی مظلومی؛ «مسافران» به کارگردانی رامبد جوان؛ «دیوار به دیوار» و «دیوار به دیوار 2» به کارگردانی سامان مقدم باز می گردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار