هشدار معاون استاندار به شورای شهر :
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: به مجموعه شورای شهر یزد توصیه می‌کنم فارغ از اختلافات داخلی به مسئله انتخاب شهردار بعدی یزد، اهتمام ویژه ای داشته باشند چراکه خسران بلاتکلیفی شهر یزد بسیار گسترده و موثر خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 24 February 2019

احمدترحمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اعلام اینکه شهر یزد به دلیل موقیعت حساس و خاص خود در صدر شهرهای مورد توجه گردشگر داخلی و خارجی است،گفت:ثبت شهر یزد در فهرست میراث بشری سازمان یونسکو، موقعیت فوق العاده‌ای برای توسعه خصوصا در توسعه زیرساخت های مبتنی بر گردشگری، فراهم کرده است.

وی افزود: نگاه جامع مدیریت ارشد استان، مجموعه مدیریت شهری و نهادی مثل میراث فرهنگی و مشارکت بخش خصوصی می‌تواند کسب عنوان معتبر بین المللی همچون ثبت یونسکو را به نفع جهش فرهنگی و اقتصادی استان بدل کند.

ترحمی با اشاره به بلاتکلیفی وضعیت شهردار آینده یزد گفت: به مجموعه شورای شهر یزد توصیه می‌کنم فارغ از اختلافات داخلی به مسئله انتخاب شهردار بعدی یزد، اهتمام ویژه ای داشته باشند چراکه خسران بلاتکلیفی شهر یزد بسیار گسترده و موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: از مجموعه مدیران شهری و میراث فرهنگی توقع می‌رود برنامه استراتژیک با بهره گیری از مشاورین معتبر برای مدیریت بافت تاریخی و حوزه گردشگری و همچنین کمک به بخش خصوصی برای بهره‌برداری اقتصادی از فرصت و پتانسیل ثبت جهانی را تدوین کنند تا به مرحله اجرایی برسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد خاطرنشان کرد: شایسته نیست که جهانشهر یزد بیش از این معطل انتخاب شهردار بماند و امید است با درایت و تدبیر شورای شهر به عنوان نماد حاکمیت مردم و با انتخاب شهرداری درخور جایگاه و شان و منزلت یزد به استقبال نوروز و گردشگران این کهن دیار تاریخی برویم.

 

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار