بابک اسدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان اظهار کرد: اسفندماه هر سال تردد شهروندان برای خرید‌های عید نوروز افزایش می‌یابد که به همین منظور روان‌سازی عبور و مرور در برنامه قرار دارد.
کد خبر: ۷۱۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 23 February 2019
مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان از فعالیت ۶۰ دستگاه اتوبوس پنجشنبه آخر سال در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه شستشوی کامل اتوبوس‌ها انجام و نواقص فنی برطرف شده است گفت: پنجشنبه آخر سال مانند سال‌های گذشته سازمان اتوبوسرانی با بیش از ۵۰ دستگاه در مسیر اصلی و ۱۰ دستگاه در مسیر‌های فرعی به ارائه خدمات می‌پردازد.

مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان افزود: ۶۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۱۲ پنج‌شنبه آخر سال تا عصر آن روز برای انتقال شهروندان به باغ بهشت و برگشت آن‌ها فعال خواهد بود.

وی افزود: جمعه آخر سال نیز از ساعت هشت صبح تا اذان ظهر تعدادی از اتوبوس‌ها از خیابان شهدا به سمت باغ بهشت تردد خواهند کرد.

اسدی با اشاره به افزایش تعداد اتوبوس‌های درگردش برای روان شدن مسیر رفت و برگشت مسافران گفت: در ایام نوروز با نصب بنر به روی برخی از اتوبوس‌ها، مسیر‌های گردشگری برای انتقال مسافران در سطح شهر مشخص خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار