امام جمعه یزد تأکید کرد:
امام‌جمعه یزد با اشاره به ضرورت بصیرت‌افزایی برای ایستادگی در برابر دشمنان، گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مسیر توسعه کشور در حوزه اقتصادی را تعیین و ابلاغ کرده است.
کد خبر: ۷۱۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 23 February 2019

آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته سوم اسفندماه نماز جمعه یزد با اشاره به ضرورت ساماندهی اوضاع معیشت مردم، اظهار کرد: رفع مشکلات اقتصادی کشور به روحیه جهادی نیاز دارد.

وی وحدت و همبستگی ملی را تنها راه ایستادگی در برابر استکبار جهانی دانست و افزود: دشمنان از ابتدا تاکنون سعی دارند با اعمال تحریم های اقتصادی مقاومت ملت ایران را متزلزل و ارزش های انقلاب را کمرنگ کنند.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: استفاده از ظرفیت داخل و توجه وِیژه به بحث نظارت را از جمله محورهای جدی اقتصاد مقاومتی است.

ناصری یزدی ایجاد اشتغال پایدار را از جمله ضرورت های اجرایی کشور در شرایط کنونی دانست و بیان کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مسیر توسعه کشور در حوزه اقتصادی را تعیین و ابلاغ کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری و عمل به آن، راه‌حل بسیاری از مشکلات و گام اساسی در تحقق اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

وی در پایان تغییر ذائقه مردم در مسائل فرهنگی را از جمله توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی ایران دانست و بیان کرد: بصیرت افزایی مهمترین عامل مقاومت ملت در برابر استکبار است.
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار