معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: بیش از ۱۷۰۰ پایگاه در جشن نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست استان است.
کد خبر: ۷۱۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 21 February 2019

غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد در نشست هم اندیشی جشن نیکوکاری با اشاره به زمان برگزاری جشن ملی و معنوی نیکوکاری گفت: امسال پایگاه‌های جشن نیکوکاری هم زمان با سراسر کشور در روز‌های چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه در سطح مدارس، پنجشنبه ۱۶ اسفند ماه در پایگاه‌های اصلی سطح شهر و روز جمعه ۱۷ اسفند ماه در میعاد گاه‌های نماز جمعه برپا است.

وی با بیان اینکه ۱۷۷۲ پایگاه در جشن نیکوکاری با شعار ،عیدی برای همه، آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست استان هستند، افزود: ۱۵۰۰ مدرسه، ۱۰۰ پایگاه فعال بسیج، ۵۰ پایگاه اصلی در سطح شهر، ۴۰ مرکز نیکوکاری، ۵۰ کانون فعالی مساجد و ۳۲ مصلای نماز جمعه امسال در جشن نیکوکاری هدایایی نیکوکاران یزدی را دریافت می‌کنند.

وی با تاکید بر بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به نیازمندان در آستانه سال جدید گفت: ایجاد تعامل و ارتباط با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، خیران، اصناف و ظرفیت‌های بومی و محلی برای هر چه باشکوه‌تر برگزارشدن جشن نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد استان یزد قرار دارد.

در راستای برگزاری جشن نیکوکاری نامه‌ای با عنوان ،پیام نیکوکاری، به دانش‌آموزان تحویل داده می‌شود تا برای والدین خود بخوانند و بدین وسیله دانش آموزان سفیران احسان و نیکوکاری در خانواده‌ها و سطح جامعه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار