مدیر کل استاندارد یزد:
مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: استاندارد در ایجاد بازار فروش برای تولید‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات استاندارد، نقش مهمی را ایفا می‌كند.
کد خبر: ۷۱۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 21 February 2019

«محمد حسین ماجدی اردکانی» که به اتفاق کارشناسان استاندارد برای بازدید نهایی اعطاء پروانه کاربرد استاندارد اجباری فرآورده روغن موتور به يكي از واحدهاي توليدي در ميبد رفته بود، اظهار كرد: واحدهای تولیدی و شرکت های خدماتی از جانب استاندارد هیچگونه نگرانی نداشته باشند چرا که مجموعه ما بازدارنده نيست و همچون مشاورانی امین در خدمت جامعه هدف هستند.

وی ادامه داد: اداره کل استاندارد آمادگی کامل دارد تا به تمام درخواست‌های قانونی واحدهای تولیدی و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات استاندارد رسیدگی كند و کارگروه‌های تخصصی موجود در اداره کل، مورد به مورد مشکلات را بررسی و نسبت به راهنمایی مراجعان و دادن راهکار اقدام می‌کنند.

دبیر شورای فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار كرد: همان گونه که همگان مطلع هستند، بخشی از فعالیت‌های اداره کل استاندارد در راستای طرح طاها، نمونه برداری از بازار است که در اين باره آمادگی کامل داریم تا تولید‌کنندگان چگونگی نمونه‌برداری‌های ویژه از سطح بازار را درخصوص محصولات خودشان با روش‌هایی که تجربه کرده‌اند را در اختیار استاندارد قرار دهند.

این مسئول تصریح کرد: نقطه اشتراک متولیان استاندارد استان و واحدهای تولیدی وشرکت‌های ارائه دهنده خدمات استاندارد، قانون است لذا خواستار مطالبه‌گري قانون از سوي واحدها و تذكر هر انحرافی را که در اجرای قانون مشاهده می‌کنند براي اصلاح آنها هستيم.

ماجدی اردکانی در پایان نيز گفت: واحدهای تولیدی و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات استاندارد می‌توانند شرایط اختصاصی کاری خود را اعم از بازرسی، نمونه‌برداری و حتی نگهداری محصولات در مراکز عرضه و فروش را اعلام كنند تا این اداره کل آن شرایط را به صورت روش‌های اجرایی در اختیار شرکت‌های بازرسی و نمونه‌برداری همکار قرار دهد، ضمن این که می تواند شرایط فی مابین به سازمان ملی استاندارد ایران هم اعلام شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار