معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای فاز دوم طرح چهار خطه کردن محور دهلران - اندیمشک خبر داد و اینکه اجرای این طرح هم اکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۷۱۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵ 20 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛محمدرضا شریفی راد در حاشیه بازدید فرماندار دهلران از این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرای این فاز به طول 18 کیلومتر 420میلیارد ریال هزینه می شود.

وی گفت: در این مسیر 90 هزار متر مکعب عملیات خاکی وجود دارد و باید 90 دستگاه پل با دهانه 2متری ساخته شود.

معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام مهمترین مشکل این پروژه را معارضان دولتی ذکر کرد و افزود: با تشکیل جلساتی که در دستور کار است، مشکل معارضان برطرف و پروژه سرعت می گیرد.

شریفی راد همچنین خاطر نشان کرد: اجرای فاز اول پروژه چهار خطه کردن محور دهلران - اندیمشک به طول 12 کیلومتر و اعتبار 120 میلیارد ریال 80 درصد پیشرفت فیزیکی یافته است.

وی با اشاره به آسفالت 8 کیلومتر از 12 کیلومتر فاز اول افزود: 4 کیلومتر باقی مانده در سطح بیس می باشد و پیمانکار 40 میلیارد ریال طلب دارد.

فرماندار دهلران هم به نقش و اهمیت زیارتی این مسیر اشاره کرد و افزود: با توجه به حجم ترددها در این مسیر و از طرفی با توجه به اینکه این مسیر همواره مورد استفاده زائران عتبات عالیات می باشد نیاز است سرعت اجرای ان بیشتر شود.

عسگری همچنین با اشاره به پیشرفت 90 درصدی مسیر 2 کیلومتری جاده سید اکبر گفت: برای این پروژه نیز 20 میلیارد ریال هزینه می شود.

وی بر ضرورت آسفالت این مسیر 2 کیلومتری با توجه به گلزار شهدا و قبور و تردد مردم تاکید کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار