فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری 2سارق خودرو و اموال داخلی خودرو با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۷۱۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸ 20 February 2019

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری 2سارق خودرو و اموال داخلی خودرو با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

سید محسن جعفری اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، اموال و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل تیم اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارقان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل خاطرنشان کرد:پس از هماهنگی های قضائی، در عمیلیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 3 فقره سرقت خودرو و 5 فقره سرقت اموال داخلی خودرو در این شهرستات اعتراف کردند.

جعفری از کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این 2 سارق حرقه ای پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند .

فرمانده انتظامی بابل در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان هشدار داد: شهروندان درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار