مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام :
مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام همچنین از رونق فعالیت و اجرای برنامه های برنامه های مرتبط با تشکل های غیر دولتی در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۱۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ 20 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عهدیه طهماسبی اظهار داشت : امسال با همکاری وزارت کشور اعتبارات قابل توجهی برای اجرای برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی با کمک تشکل های غیر دولتی امور اجتماعی و جوانان اختصاص یافت که مبلغ آن به بیش از 10 میلیارد ریال می رسد.

طهماسبی گفت: بیش از 130 برنامه با همکاری تشکل های غیر دولتی در بخش های مختلف اجتماعی و فرهنگی سال گذشته انجام شد و امسال 200 برنامه در همین راستا توسط این سازمان ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون کارگاه های مختلفی در زمینه توانمندسازی و راهکارهای پیشگیری از تکدی گری برای زنان بد سرپرست، پویش ملی مبارزه با سرطان، المپیاد ورزشی و درون مدرسه ای با هدف ایجاد نشاط در بین دانش آموزان، برگزاری اردوی تفریحی زنان بی سرپرست به مشهد مقدس، کارگاه مهارت های زندگی، نمایشگاه دستاوردهای زنان بد سرپرست، دوره آموزشی پیشگیری از طلاق و خشونت و چندین دوره دیگر برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری جشن بادبادک ها برای بچه های بی سرپرست و حاشیه نشین، تهیه انیمیشن و برگزاری جنگ های شادی، مسابقات محله ای، کارگاه های آموزشی متنوع و مختلف در خصوص مهارت های زندگی و آموزشی، فضای مجازی و رسانه ای از دیگر برنامه های در دست اقدام تشکل های غیر دولتی در شهرستان های مختلف استان است.

طهماسبی گفت: همچنین با جهاد دانشگاهی به منظور آموزش و ارتقا توانمندسازی تشکل های غیر دولتی و مراکز خیریه ای قراردادی منعقد شده که بزودی کارگاه های آن برگزار می شود.

وی شمار تشکل های غیر دولتی استان را 433 سازمان برشمرد و گفت: 110 سازمان فعالیت های خیریه ای دارند که 62 مورد آنها مربوط به شهر ایلام است و فعالیت ها و اقدامات بسیار خوبی توسط آنان در راستای حمایت و کمک به نیازمندان صورت گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار