قشرهای مختلف مردم شهر بفروئیه شهرستان میبد سه شنبه شب یاد شهید گمنام مدفون در این منطقه را با برپایی مراسمی تحت عنوان « یک سال میزبانی» در حسینیه انصار الحسین گرامی داشتند.
کد خبر: ۷۱۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 20 February 2019

یکی از کارشناسان مذهبی شهرستان در این مراسم گفت: ما پیرو مکتب اسلام هستیم، و با توجه به این مکتب در مسیر کسب عزت و کرامت انسانی با احساس بی نیازی از مردم تلاش کنیم.
حجت الاسلام سید حسین موسوی تصریح کرد : عزت مومن این است که احساس بی نیازی نسبت به مردم داشته باشد.
وی افزود : انسان در سایه اتصال به خدا عزت می یابد ، روحیه مومن طوری است که می میرد و زنده می شود برای اینکه در مقابل دیگران دست دراز نکند.
این کارشناس مذهبی یادآور شد: شهید آرمان و تفکر ، ایده و عظمتی داشت و الگوی جامعه است و او مصداق انسان عزت یافته است.
وی با اشاره به اینکه در زمانی که دشمن ایران را تحت تحریم و فشارهای اقتصادی قرار داد، وظیفه ما تبیین امور است ، افزود: باید با جناحی نگاه نکردن به امور و با وجود منابع زیاد، کشوری ثروتمندی هستیم با این وجود دچار بحران اقتصادی شدیم.
موسوی یادآور شد: ما می توانیم با حفظ عزت خود و اتصال به خدا در مقابل توطئه های دشمنان از خون های ریخته شده برای انقلاب و حفظ نظام دفاع و در برابر سختی ها مقاومت کنیم.
پیکر پاک و مطهر شهید 18 ساله عملیات رمضان در 29 بهمن سال 96 بر روی دستان مردمان شهیدپرور میبد تشییع و در محوطه دانشکده علوم قرآنی در شهر بفروئیه به خاک سپرده شد.
مرکز شهرستان 104 هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار