رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش یزد:
رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش یزد گفت: «تکریم همکاران، دانش‌آموزان و خانواده‌ها»، «ترویج و تبلیغ اهداف و برنامه‌های تربیتی» و «توسعه فضاهای پرورشی» سه رویکرد مهم آموزش و پرورش در حوزه پرورشی است.
کد خبر: ۷۱۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 20 February 2019

«سعدی زارعشاهی» با اشاره به فرا رسیدن هفته گرامیداشت تربیت اسلامی و امور تربیتی، اظهار کرد: هفته تربیت اسلامی فرصتی برای یادآوری اقدامات موثر همکاران حوزه تربیتی است که خالصانه در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند .

وی افزود: در برنامه‌ریزی و پیشبرد برنامه‌های هفته تربیت سه رویکرد «تکریم همکاران، دانش‌آموزان و خانواده‌ها»، «ترویج و تبلیغ اهداف و برنامه‌های تربیتی» و «توسعه فضاهای پرورشی» در دستور کار معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد است.

رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش یزد گفت: اعتلای حوزه پرورشی و نیل به اهداف مقدس این حوزه از جمله مهمترین اهداف در تدوین برنامه‌های پرورش مدارس است.

زارعشاهی در پایان برگزاری«نشست خبری با هدف تبیین برنامه‌ها» را یکی از برنامه های در دستور کار دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری «همایش بزرگ معاونین، مربیان تربیتی و مشاوران مدارس سراسر استان»،«دوره ضمن خدمت 8 ساعته "نقش فعالیت‌های پرورشی بر جامعه پذیری دانش آموزان " ،«اجرای ویژه برنامه‌های تربیتی در نمازجمعه»،«ویژه برنامه‌های تربیتی توسط دانش‌آموزان در مکانهای عمومی»،«گردهمایی مدیران مدارس» و برگزاری ویژه برنامه «گرامیداشت یاد و خاطره 28 شهید امور تربیتی» از دیگر برنامه‌های تعیین شده برای گرامیداشت هفته تربین اسلامی و امور تربیتی در استان یزد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار