پیش‌بینی هواشناسی مازندران
از سوی مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور طی روزهای پایانی بهمن‌ماه تشریح شد . در ضمن رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای شمالی کشور و ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های کلانشهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 18 February 2019

 به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی وضعیت جوی چند روز آینده را پیش بینی کرد . هواشناسی مازندران با توجه به تحلیل آخرین نقشه ها پیش بینی کرد که از روز سه شنبه جریانات سرد شمالی ابتدا از مناطق غربی وارد و به تدریج به مناطق مرکزی و شرقی سرایت می کند و مردم مازندران نیز شاهد بارش باران، کاهش محسوس دمای هوا و وزش باد گاهی شدید خواهند بود.

براساس این گزارش، سامانه سرد تا صبح چهارشنبه در مازندران باقی خواهد ماند و بارندگی در مناطق غرب و مرکز مازندران از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

از سوی مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور طی روزهای پایانی بهمن‌ماه تشریح شد . در ضمن رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای شمالی کشور و ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های کلانشهر تهران خبر داد.

 احد وظیفه با اشاره به این‌که امروز (دوشنبه ۲۹ بهمن‌ماه) در برخی مناطق غرب و شمال شرق کشور بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: فردا (سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه) با عبور سامانه بارشی و شمالی شدن جریان هوا روی دریای خزر، در سواحل دریای خزر و شمال شرق، جنوب شرق و جنوب کشور بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: پس‌فردا (چهارشنبه اول اسفندماه) در نیمه شرقی کشور، جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق سواحل دریای خزر بارش باران و در برخی مناطق شمال شرق بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز (۲۹ بهمن‌ماه) و روز چهارشنبه (اول اسفندماه) مرکز و شرق خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود. همچنین فردا و پس‌فردا (۳۰ بهمن‌ماه و اول اسفندماه) مواج خواهد بود.

وظیفه با اشاره به وضعیت آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده، اظهار کرد: فردا (سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه) هوای تهران صاف، همراه با وزش باد، در بعد از ظهر با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. دمای تهران فردا بین ۱۱ و یک درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین پس‌فردا (اول اسفندماه) آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۹ و دو درجه سانتیگراد خواهد بود.

در ضمن سرهنگ نادر رحمانی در این باره اظهار کرد در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در برخی از محورهای مازندران و محور کلاله-مراوه تپه در استان گلستان هستیم. هم چنین مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در گردنه اسداباد همدان، بجنورد-آشخانه خراسان شمالی مشاهده می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورهای مواصلاتی به علت یخ زدگی این محورها، گفت: در حال حاضر تردد همراه با زنجیر چرخ در محورهای توسکستان-شاهرود و خلخال-اسالم اجباری است. همچنین به رانندگان توصیه می‌کنم که حتماً تجهیزات زمستانی به همراه خود داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در ورودی شهر تهران، گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و جاده مخصوص کرج-تهران نیمه سنگین، و در آزادراه کرج تهران از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره سنگین گزارش شده است. سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
یک کشته و ۵ مصدوم در تصادف منطقه سرچمن فیروزکوه

وحید متانی رئیس اداره جمعیت هلال احمر‌سوادکوه در گفتگو با خبرنگار‌خبرگزاری صداوسیما در سوادکوه گفت:پس از دریافت ماموریت در ساعت ۱۶:۳۱ ازمرکز کنترل هماهنگی عملیات مبنی بر انحراف خودروی پژو ۴۰۵ در محدوده ی سرچمن فیروزکوه،اکیپ پایگاه امدادونجات گدوک سوادکوه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:در این حادثه یک نفر در دم جان باخت و۵ سرنشین دیگر مصدوم شدند که مصدومین توسط عوامل پایگاه امداد نجات گدوک سوادکوه و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی(ره)فیروزکوه منتقل شدند.

✅خبرگزاری صداوسیما_سوادکوه در پیام رسان سروش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار