نخستین المپیاد ورزشی محله‌های میبد یادبود شهدای ورزشکار این شهرستان و نیز مهدی باکری شهردار شهید ارومیه مرکز آذربایجان غربی در 10 رشته ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکشنبه شب برای مدت 30 روز در میبد آغاز شد.
کد خبر: ۷۱۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 18 February 2019

این رقابت ها در رشته های شطرنج ، تیراندازی ، تنیس روی میز ، فوتسال ، کاراته ، کشتی ، تکواندو ، دوچرخه سواری ، ورزش های همگانی و والیبال پیگیری می شود.
 شهردار میبد در مراسم افتتاح این المپیاد ورزشی، گفت : شهری خوب و پویاست، علاوه بر مبلمان شهری ، فضای سبز، فضاهای فرهنگی، ورزشی و ... خوب داشته باشد چنین شهری باید شهروندان سالمی نیز داشته باشد.
علیرضا نقوی افزود: المپیاد ورزشی که با همکاری شورای شهر ، بسیج و اداره ورزش و جوانان برنامه‌ریزی شد آغاز فصل نوینی در حوزه سلامت شهروندان است و در کنار آن برنامه‌های ویژه‌ای برای بانوان و سالمندان در سطح محله تدارک دیده‌شده است.
همچنین رئیس گروه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای شهر میبد اظهار داشت: وظیفه شهرداری و شورای شهر در زمان حال که فنّاوری پیشرفت کرد، فراتر از وظایف عمرانی هست و لازم است با توجه به زیادشدن کارخانه‌ها و آلودگی محیط‌زیست و نیز آلوده شدن فضاهای رسانه‌ای به دنبال به وجود آمدن فضاهای مجازی ، شهرداری سلامت شهروندان را که به‌عنوان گران‌ترین سرمایه‌هاست، تأمین کند.
علیرضا آزادمنش افزود: باید با رسیدگی به فضاهای سبز هوای سالم تولید کرد و همچنین فضاهای ورزشی و فرهنگی را برای سلامت جسمی و روحی شهروندان ایجاد کرد.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که شهرداری و شورای شهر بتواند وظایف عمرانی ، فرهنگی و ورزشی خود را با همکاری شهروندان و با هدف تأمین نیازهای شهری انجام دهد.
شهرستان میبد پنج هزار و 500 ورزشکارسازمان یافته دارد که در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند و تابه‌حال با کسب مقام‌های جهانی ، ملی و استانی به‌خوبی درخشیدند.
مرکز شهرستان 104هزارنفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار