تابناک: مدیر‌عامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از وارد شدن دو محموله نهایی تجهیزات کارخانه تولید ریل تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ 23 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، اردشیر سعد محمدی افزود: تاکنون سه محموله تجهیزات تولید ریل ملی (UIC60) به کشور وارد شده و تا پایان امسال، محموله‌های چهارم و پنجم نیز وارد می شود.

وی ادامه داد: پیشرفت این طرح حدود 30 درصد بوده و بخش سیویل آن در حال انجام است. همچنین با آغاز نصب تجهیزات از ماه تیر 1394 نخستین ریل ملی در نیمه دوم سال آینده و در ماه آذر تولید خواهد شد.

مدیر عامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: هزینه ریالی و ارزی احداث این کارخانه به ترتیب حدود 60 میلیارد تومان و 70 میلیون یورو برآورد شده است.

وی ادامه داد: ظرفیت این کارخانه سالانه 400 هزار تن ریل راه آهن است که ضمن تامین نیاز فعلی کشور (150 هزار تن)، مازاد آن صادر خواهد شد.

تفاهم‌نامه سه جانبه تولید ریل ملی در محل مجتمع ذوب‌آهن اصفهان تیر امسال به امضای وزرای «صنعت، معدن و تجارت»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «‌راه و شهرسازی» رسید. ظرفیت تولید این کارخانه، سالانه حدود 400 هزار تن ریل پیشرفته (UIC60) برنامه ریزی شده که برای قطارهایی با سرعت‌ بالای 160 کیلومتر مناسب است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار