کد خبر: ۷۱۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 01 February 2019

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقدمات آزادی ۴۰ نفر از محکومان بدهکار مالی جرایم غیر عمد با بدهی ۱۷۴ میلیارد و ۷۵۵ میلیون و ۳۸۰ هزار ریالی و با گذشت ۱۱۹ میلیاردی شکات همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شد.

آزادی ۴۰ زندانی با گذشت ۱۱۹ میلیاردی شکات در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، در نشستی که در دادگستری این استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین مزارعی برای کمک به زندانیان بدهکار مالی در جرایم غیر عمد برگزار شد، زمینه آزادی ۴۰ زندانی درایام دهه مبارک فجر از زندانیان استان فراهم گردید.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: اداره کل زندان‌های استان و ستاد دیه، پرونده‌های ۴۰ نفر از این محکومان را با بدهی ۱۷۴ میلیارد و ۷۵۵ میلیون و ۳۸۰ هزار ریالی بررسی نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی عنوان کرد: ستاد دیه استان با برگزاری جلسات متعدد بین شکات و بدهکاران موفق شدند که رضایت شکات را نسبت به گذشت از مبلغ ۱۱۹ میلیارد و ۵۷۴ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال اخذ نمایند.

وی با اظهار اینکه بدهکاران تنها توانایی فراهم نمودن مبلغ ۶ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال را داشتند، تصریح کرد: از با قیمانده مبلغ بدهکاری این ۴۰ نفر، ۸ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بانک عامل و ۸ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال نیز از کمک‌های بلاعوض ستاد دیه برای آزادی آنان پرداخت می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد همچنین گفت: جشن آزادی این ۴۰ نفر در دهه‌ی مبارک فجر با حضور مسئولان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار