استاندار آذربایجان شرقی خطاب به وزیر آموزش و پرورش:
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تحصیل زبان مادری یکی از مطالبات مردم آذربایجان است.
کد خبر: ۷۱۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ 31 January 2019
محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در همایش «نیمکت های سوخته یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه»، با بیان اینکه زبان آذری دارای فولکلور و ادبیات بسیار خوب و غنی است، اظهار داشت: بر این اساس از وزیر آموزش و پرورش می خواهیم در صورت صدور مجوز، در سال های آینده این زبان در مدارس تدریس شود.

وی با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ادای احترام به روح بلند امام راحل، گفت: توفیقات نظام در 40 سال گذشته در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قابل شمارش و بیان نیست. 

پورمحمدی ادامه داد: در حالی که اوضاع آشفته خاورمیانه بسیاری از کشورها را درگیر کرده است، امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی در جهان است.

وی ادامه داد: پیشرفت علمی ایران در حوزه‌ها و علوم مختلف قابل مقایسه با 40 سال قبل نیست و بیان ضعف ها از سر دردمندی و نه ناشکری است.

استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: بر این اساس تلاش برای رفع مشکلات وظیفه همه مسئولان است و ما نیز در آذربایجان شرقی تمام تلاش خود را برای رضایت‌مندی مردم انجام می‌دهیم.

پورمحمدی با اشاره به مشکلات بیان شده شهرستان میانه، از زبان مسئولان، گفت: مشکل آب و گاز این شهرستان در اولویت های کاری استان است که در اولین سفر آینده به این منطقه بیشتر به آنها پرداخت می‌کنیم.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار