دهلران امروز به میمنت پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روی موج رادیو انقلاب قرار گرفت.
کد خبر: ۷۱۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 31 January 2019

 به گزارش تابناک ایلام، امروز دهلرانی ها در برنامه ای زنده میزبان رادیو انقلاب استان ایلام بودند و در واقع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم و مسئولان و اقوام کرد و لر و عرب این شهرستان مرزی امروز در پارک لاله شهر دهلران گرد هم آمدند تا رادیو انقلاب بصورت سراسری شکوه و عظمت مردمان مرزدار و ولایت مدار این سرزمین را پوشش دهد.

دهلرانی ها بخوبی وحدت و برادری خود را روی موج رادیو انقلاب به سراسر ایران مخابره کردند.

مرزداران دهلرانی از بخش های موسیان و مرکزی و زرین آباد و سراب میمه میزبان صدای رادیو انقلاب بودند و همصدا شکوه و عظمت چهلمین سالگرد انقلاب در فضایی صمیمی با موج رادیو انقلاب جشن گرفتند.

فرمانده مرزبانی ایلام در این مراسم با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: امروز امنیت کامل در کشور و مرزها برقرار است.

سرهنگ یحیی الهی با اشاره به استحکامات مرزی و عظمت و اقتدار و امنیت پایدار در مرزهای استان تاکید کرد: این صلابت و اقتدار موجب رضایت مندی مردم شده است.

وی یادآور شد: شعار مردم انقلابی ایلام در آن دوران این بود که خمینی بت شکن ریشه شاه را بکن.

امام جمعه دهلران نیز با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تقدیر از

این ابتکار عمل اظهار داشت: تا به حال صلابت و عظمت مردم دهلران در دفاع مقدس بخوبی روی آنتن نرفنه است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: رسانه ملی باید بیشتر دهلران را روی آنتن ببرد و عملیات های دهلران سرنوشت جنگ را تغییر داد.

فرماندار دهلران نیز با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: دهلران امروز با توجه به خدمات و اقدامات انجام شده قابل مقایسه با سال 57 نیست و امروز دهلران با 220 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق به برکت شورای تامین و مرزداران از امنیت کامل برخوردار است و نقش مشارکت مردم در این زمینه برجسته است.

سید حسینعلی موسوی افزود: دهلران به لحاظ ظرفیت های نفت و گاز و آب و خاک و مسیر دوم زائران عتبات عالیات و چیلات در مسیر توسعه پایدار قرار گرفته است.

وی با اشاره به خاطراتی از جنگ گفت: شهید ملکی و محمدی از اولین شهدای دهلرانی بودند که با امکانات اولیه و اسلحه های شکاری در مقابل دشمن ایستادند./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار