رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبرداد؛
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان بیان داشت: بیش از ۴۰۰ برنامه در قالب ۳۵ عنوان برنامه از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 20 January 2019

به گزارش تابناک یزد؛ عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد صبح بیست و نهم دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س)، پیرامون برگزاری برنامه‌های پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط این سازمان تشریح کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برنامه‌های شاخص و عمده متعددی را در این راستا در نظر گرفته که امیدواریم مردم سطح شهر از این برنامه‌ها به‌خوبی استقبال و استفاده کنند. بیش از ۴۰۰ برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب 35 عنوان برنامه از سوي سازمان فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداري يزد برگزار خواهد شد که به احترام و حفظ شأنيت مقام والاي دخت پيامبراكرم(ص)، زمان برگزاري سلسله جشن‌هاي پيروزي انقلاب به پس از ايام شهادت حضرت زهرا(س) و 22 بهمن‌ماه موكول شده است ولي ساير برنامه‌ها به طور معمول برگزار مي‌شود.

ملازینلی با اشاره به برگزاری جشنواره طنز و استدآپ کمدی در سطح شهر، بیان داشت: در این جشنواره استعدادهای مختلف شهروندان از بین جوانان و نوجوانان و تمامی علاقه‌مندان به این حوزه در نظر گرفته می شود که امیدواریم با اجرای این برنامه ضمن ایجاد شورونشاط اجتماعی، استعدادهای مختلف در زمینه‌های طنز و استدآپ کمدی در شهر کشف و معرفی شوند.

وی با بیان اینکه شرکت در مسابقات فیلم‌سازی در حوزه جوانان و نوجوانان در حوزه گردشگری اقدام ویژه‌ دیگری است که در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: انجمن شهرهای جهانی دنیا این مسابقه را برگزار می‌کنند که اختتامیه این جشنواره در شهر کراکوف لهستان در خردادماه برگزار می‌شود که استارت این مهم در دهه ایام‌الله فجر با این موضوع که "اگر من از یک شهر جهانی بازدید کنم، کجا را انتخاب خواهم کرد" زده شد.

ملازینلی برگزاری ششمین المپیاد ورزشی محلات یزد را از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط این سازمان عنوان کرد و بیان داشت: این المپیاد باهدف همگرایی و ترغیب هرچه بیشتر مردم، شهروندان و به ‌ویژه خانواده‌ها به امر ورزش در 26 رشته برگزار و بيش از يك درصد از جمعيت يزد يعني حدود 10 هزار نفر را در بر مي‌گيرد. این مسابقات از پنجم بهمن‌ماه در استان آغاز و تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان براي ثبت‌نام بايد به صورت حضوري در سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري مراجعه كنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاري ويژه‌برنامه‌هاي افتتاح مركز يزدشناسي در منزل مرحوم وزيري، افتتاح مركز برندسازي يزد با محوريت گردشگري در فرهنگ‌سراي شهيد حسن‌پور و يزدگردي كودكان دانش‌آموز، همچنین افزود: در بخش ورزشي نيز افتتاح زمين‌هاي ورزشي دورن محله‌اي در محله پشت باغ و فلكه دوم آزادشهر و پارك اختر در خيابان سيدالشهداء و همچنين افتتاح 10 خانه ورزش محلات با تجهيز مدارس بزرگ به امكانات ورزشي جهت استفاده اهالي و خانواده‌ها با همكاري آموزش و پرورش استان در دستور كار است. برگزاري جشنواره‌هاي بازي‌هاي بومي محلي و همايش‌هاي ورزش صبحگاهي، ورزش دوچرخه‌سواري، مسابقات هيجاني و استعداديابي در سطح مدارس و همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگی از دیگر برنامه های ورزشی است که در دستور کار قرار گرفته است.

ملازینلی در آخر خاطرنشان کرد: پخش مستقیم شبکه یک از دعای ندبه در صبح 12 بهمن ماه در محل حسینیه آقا، پخش سرودهاي انقلابي در قالب برنامه «نواي فاطمي» در معابر و گذرهاي يزد، نمايش‌هاي خياباني با محوريت مباحث اجتماعي، اجراي موسيقي زنده در معابر پرتردد، برگزاري مسابقات نقاشي كودكان و نوجوانان در مجموعه اميرچخماق، برگزاري كنسرت موسیقی، برگزاري مسابقه كتابخواني چهل‌چراغ، برگزاری بزرگداشت مفاخر و مشاهير و هنرمندان يزدي دوران انقلاب، برگزاري هفتمين شب از سلسله نشست‌هاي شب‌هاي يزد با موضوع شب‌هاي انقلاب، برگزاری جشن فرشتگان خدا ويژه كودكان و نوجوانان و برگزاري كارگاه‌هاي آموزش سبك زندگي ايراني اسلامي براي بانوان يزدي از ديگر ويژه‌برنامه‌هاي دهه فجر سازمان فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداري یزد می باشد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار