رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی همیشه اعلام کرده که با اصل کنسرت به صورت سالم و کنترل شده مخالف نیست.
کد خبر: ۷۰۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 19 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ حجت‌الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی صبح امروز در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت : موسسات مالی و اعتباری و پدیده از جمله مشکلات این استان هستند. اما بزرگترین مشکل، پدیده است. اگر چه برای پدیده در شورای تدبیر استان جلساتی برگزار شد، اما برای مسائل آن هیچ کاری انجام نشده و هیچ کدام از مطالبات مردم در مورد پدیده حل و فصل نشد. 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: همه که ما را می‌بینند، در ابتدا از کنسرت و علی مطهری می‌پرسند، اما دستگاه قضایی همیشه اعلام کرده که با اصلکنسرت به صورت سالم و کنترل شده مخالف نیست.

مظفری عنوان کرد: اینجا یا کنسرت تشکیل نشده، اگر هم برگزار شده به فساد کشیده شده است. نمونه آن برج سلمان است که با مجوز برگزار شد، اما فیلم‌های آن در سطح کشور پخش شد و سبب هتک حرمت امام رضا(ع) شد. 

وی تاکید کرد: دعوت از علی مطهری به مشهد نیز توسط مجموعه‌ای که اصلا مجوز قانونی نداشت، انجام شد. همچنین به خاطر وجود سابقه‌ای در رفتارهای مطهری در دیگر شهرها، دغدغه‌هایی داشتیم. بر خلاف تذکرات ما، این موضوع جدی گرفته نشد و از او دعوت کردند که در نهایت سبب لغو شدن سخنرانی او شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار