بعد از احیا دوباره سد شاه قاسم شهروندان برای بازدید وگذراندن اوقات فراقت خود به کناره آن آمده اند که در تصاویر قابل مشاهده است.
کد خبر: ۷۰۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 19 January 2019

دریاچه ی سد شاه قاسم که به دلیل خشک سالی چند سال اخیر رو به خشکی نهاده بود، به لطف بارندگی های اخیر در یاسوج تا حدودی هر چند ناچیز آبگیری شده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از چهارفصل؛ سد شاه قاسم  یکی از سدهای استان کهگیلویه وبویراحمد است و در پنج کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان  قرار دارد. این سد از نوع خاکی است و سرریز آن از نوع نیلوفری است.

کاهش حجم آب سدکوثر و خشک شدن دریاچه سدشاه قاسم یاسوج هم از جمله دیگر پیامدهای مهم کم آبی دراستان کهگیلویه وبویراحمد بوده است.

 

سد شاه قاسم که به دلیل خشک سالی چند سال اخیر رو به خشکی نهاده بود، به لطف بارندگی های اخیر در یاسوج تا حدودی هر چند ناچیز آبگیری شده است، و لازم است مسئولان مربوطه در برداشت از این سد با حساسیت بیشتری به قضیه نگاه کنند.

 بعد از احیا دوباره سد شاه قاسم شهروندان برای بازدید وگذراندن اوقات فراقت خود به کناره آن آمده اند که در تصاویر قابل مشاهده است.

 

 
برچسب ها: دریاچه ، سد شاه قاسم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کهگلویه بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
خداروشکر...خدامیبخشه ولی مسویلان نمیبخشن وخودشون با کارهایی انجام میدن باعث خشکسالی میشن یکیش آب دزدی و....دیگر....اصلا خودشون باعث خوشکسالی میشن مدیران شهریاسوج
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار