/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/
امام جمعه دزفول گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، نهضت انقلاب را برای نسل سوم و چهارم انقلاب بازخوانی کنیم و بار دیگر به جوانان انقلابی که سرمایه‌های کشور هستند این را نشان دهیم که کشور ما در اثر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان توانسته است به پیشرفت‌های ارزنده دست پیدا کند.
کد خبر: ۷۰۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 19 January 2019

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی‌دزفولی اظهار کرد: درحالی در آستانه چهلمین سالروز انقلاب اسلامی قرار گفته‌ایم که در این مدت 40 ساله مردم کشور و انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند. در این مدت دشمنان هرچه در توان داشتند انجام دادند تا انقلاب را از حرکت بازدارند و در این راه مضایقه نکردند.

وی افزود: ایستادگی، مقاومت و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری در تمام این مدت، نقشه‌ها و ترفندهای دشمن را نقش برآب کرد. دشمنان علی رغم سرمایه گذاری هنگفت نتوانستند در این زمینه به پیروزی برسند و نتوانستند انقلاب را متوقف کنند که این مساله خود بزرگترین پیروزی برای انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه دزفول گفت: در این مدت کشور پیشرفت‌های مختلفی در عرصه‌های علمی، فناوری، صنایع دفاعی و نظامی داشته است. کشور ما جزو کشورهای پیشرفته جهان قرار گرفته است و به عنوان یک قدرت منطقه‌ای تونسته است خود را به دنیا ثابت کند.

قاضی‌دزفولی تاکید کرد: دشمنان علی رغم سرمایه گذاری‌های فوق‌العاده سنگین نتوانستند جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند و جلوی جبهه مقاومت ایستادگی کنند. روزی علیه سوریه خرج زیادی می‌کردند و می‌خواستند سوریه را تجزیه کنند اما حالا صف کشیده‌اند تا دوباره به سوریه بازگردند و سفارتخانه‌های خود را دوباره در این کشور باز کنند.

وی خاطرنشان کرد: می‌بینید که آل سعود، آمریکا و... نه تنها در ایران بلکه در منطقه نیز شکست خورده‌اند، این یکی از بزرگ‌ترین شواهد پیروزی انقلاب و کشور ما است. ما باید بتوانیم در چهلمین سال انقلاب، نهضت انقلاب را برای نسل سوم و چهارم انقلاب بازخوانی کنیم و بار دیگر به جوانان انقلابی که سرمایه‌های کشور هستند این را نشان دهیم که کشور ما در اثر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان توانسته است به پیشرفت‌های ارزنده دست پیدا کند.

امام جمعه دزفول گفت: امیدوارم خدا به ما توفیق دهد تا رهرو صدیقی برای شهدا باشیم. دشمنان می‌گفتند که انقلاب ایران چهل سالگی خود را نمی‌بیند. کمتر انقلابی وجود داشته است که توانسته باشد 40 سال همچنان پویا و بالنده به آرمان‌های خود پای بند باشد و آن‌ها را دنبال کند. امیدوارم خداوند این انقلاب را به انقلاب مهدی متصل گرداند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار