معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور در چرام :
همایش فعالان قرآنی شهرستان های باشت،چرام،کهگیلویه و لنده باحضورمسئولین کشوری ، استانی و شهرستانی در مسجد صاحب الزمان چرام برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 15 January 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چرام ،همایش فعالان قرآنی شهرستان های باشت،چرام،کهگیلویه و لنده با حضور مسئولین کشوری ، استانی و شهرستانی در مسجد صاحب الزمان چرام برگزار شد.
در این همایش حجت الاسلام برازش مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع فعالان قرآنی شهرستان های کهگیلویه ، چرام ، باشت و لنده با اشاره به رویکردهای سازمان تبلیغات عنوان کرد : به عنوان یکی از رویکردهای ما در سازمان تبلیغات اسلامی ، ۷۰ خانه قرآنی که معادل ۱۰ درصد کل خانه های قرآنی کشور هست، به استان ما تخصیص داده شده است.
 
وی افزود: ما در استان آمار حفظ کل قرآن کریم در مناطق مختلف ۷۰ نفر است.
 
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بررسی های صورت گرفته که آمار ۱۵۰ نفری حفظ ۱۰ جزء قرآنی را عنوان می کند.
 
وی با اشاره به برگزاری محافل قرآنی در سطح استان اظهار کرد: ورود چهره های قرآنی برای برگزاری محافل انس با قران کریم مشهود است و تلاش می شود تا این روند ادامه دار باشد.
 
حجت الاسلام برازش افزود :در دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اکثر فضاهای فرهنگی محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد.
 
 این مسئول با اشاره به حضور نونهالان و نوجوانان در فعالیت های قرآنی استان گفت: بخش کثیری از نونهالان و نوجوانان قرآن در شهرستان چرام حضور دارند که جای تقدیر و تشکر را دارد.

برگزاری همایش فعالان قرآنی باحضورمسئولین کشوری واستانی درمسجدصاحب الزمان(عج)شهرستان چرام


بی انضباطی دولت فعلی جای هیچگونه توجیهی ندارد ؛مردم مطالبه کنند!
 
حجت الاسلام حریزاوی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت:انقلاب اسلامی در 40سالگی قرار دارد و این انقلاب تحولی در جهان بود.
 
وی افزود : انقلاب قرار بود در عقلانیت و اسلامیت ، استقلال اقتصادی ، فرهنگی، سیاسی تحول اساسی ایجاد کند و مردم را حاکم گرداند کما اینکه قیاس گرانی گوشت قرمز با انقلاب اشتباه است.
 
 وی به دسیسه های دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت : دشمن در حال فریب مردم است و زمینه یاس و نا امیدی را به مردم با شبکه های تبلیغی تزریق می کند و به دنبال خطایی از مردم هستند.
 
 این مسئول با اشاره مشکلات دولت عنوان کرد: بی انضباطی دولت فعلی جای هیچگونه توجیهی ندارد و مردم باید افزایش قیمت را سامان دهند زیرا مردم در جنگ توانستند کار را تمام کنند .
 
وی افزود: ما در حال جنگ هستیم و دشمن باما وارد جنگ فرهنگی شده است و باید به این باور برسیم و با امید به وعده الهی محقق می شود و مومنین پیروز جنگ هستند.پیروز شویم.

برگزاری همایش فعالان قرآنی باحضورمسئولین کشوری واستانی درمسجدصاحب الزمان(عج)شهرستان چرام

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
در این همایش چه مشکلی از حافطان و قاریان استان و چرام حل شد و چه فعالیت قرانی انجام گرفت جز یک کار تبلیعاتی بی فایده و کم اثر که کار ۴۰ ساله سازمان تبلیعات و همه دستگاه ها بوده . چه امکانات و تجهیزات و اعتباری این دو بزرگوار به شهرستان چرام و استان برای رشد فعالیتهای قرانی دادند چرا خودمون فریب می دهیم به چیز هایی اندک و کم فایده دلخوش هستیم . دادن یک کارت صد تومانی بعد از یکسال به چند نفر چه دردی را دوا می کند . چه رشدی در قران ایجاد شده .
عاشق قران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
هدف ترویج فرهنگ قرانی است .نباید اینقدر منفی نگر باشبم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار