معاون هواشناسی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیشترین بارش کشور طی دو روز گذشته در ایستگاه کوهرنگ گزارش شده است، گفت: طی این مدت 174 میلی‌متر بارندگی و 60 سانتی‌متر برف در این ایستگاه ثبت شده است.
کد خبر: ۷۰۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 15 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به اینکه بیشترین بارش کشور طی دو روز گذشته در ایستگاه کوهرنگ گزارش شده است، گفت: طی این مدت 174 میلی‌متر باران و 60 سانتی‌متر برف در این ایستگاه ثبت شده است، ارتفاع فعلی برف در شهرکرد چلگرد در حال حاضر به 94 سانتی‌متر می‌رسد.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: بارش‌ها در ایستگاه هواشناسی شهرکرد 17 میلی‌متر، در لردگان 13 میلی‌متر، در فارسان 57 میلی‌متر، در اردل 56 میلی‌متر، در بن 34 میلی‌متر، در بروجن 5 میلی‌متر، در سورشجان 43 میلی‌متر، در دو آب صمصامی 104 میلی‌متر، سامان 30 میلی‌متر، در ایل بیگی 40 میلی‌متر و در مرغملک 36 میلی‌متر گزارش شده است.
وی اضافه کرد: این سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز بارش پراکنده برف و باران را در کوهرنگ و لردگان به همراه خواهد داشت.
قطره گفت: در حال حاضر ارتفاع برف در گردنه چری و شاه منصوری به 1.5 متر می‌رسد، در سایر ارتفاعات استان نیز بارش به صورت برف بوده است.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه موج دوم بارش‌ها از اواخر وقت روز چهارشنبه به استان وارد می‌شود، ادامه داد: این سامانه تا روز پنج‌شنبه بارش برف و باران را برای استان به همراه خواهد داشت، با خروج این سامانه بارشی برای روزهای جمعه و شنبه کاهش 10 تا 12 درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار