حیدری خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: وزیر ورزش در مراسم افتتاح سالن 2500 نفری شهیدسروندی اندیمشک که همزمان با مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی جام تختی در همین سالن است، شرکت می کند.
کد خبر: ۷۰۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 14 January 2019

افشین حیدری در جلسه هماهنگی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک که شامگاه گذشته در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: در راستای سیاست های اتخاذ شده در حوزه ورزش استان خوزستان، امسال نیز میزبان رویداد بزرگ و ارزشمند جام تختی کشتی فرنگی هستیم که ان شالله نیز مانند سال گذشته و چه بسا با کمک تمام دوستان باشکوه تر از سال گذشته برگزار شود.

وی بیان کرد: تاکنون 16 تیم داخلی و خارجی برای حضور در مسابقات بین المللی جام تختی اعلام آمادگی کرده اند. سال گذشته این رویداد در ماهشهر برگزار شد که با کیفیت و در شرایط خوبی برگزار شد و امسال این رقابت ها به مناسبت چهلمین سال طلوع انقلاب اسلامی و افتتاح سالن 2500 نفری شهید سروندی اندیمشک در این شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: کلنگ سالن 2500 نفری شهید سروندی اندیمشک بیش از بیست سال پیش به زمین زده شد که این پروژه پس از گذشت این همه سال در نهایت با حمایت و درایت دکتر شریعتی و پیگیری نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار دلسوز این شهرستان به سرانجام رسید و در بهمن ماه با حضور وزیر ورزش به افتتاح می رسد. این افتتاحیه نیز همزمان با افتتاحیه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی در اندیمشک است.

وی بیان کرد: از جهانگیری، فرماندار اندیمشک نیز قدردانی می کنم. او انصافا در تمام بخش ها به ویژه رویدادهای فرهنگی و ورزشی در این شهرستان سنگ تمام گذاشته و پیگیر برگزاری مسابقات جام تختی نیز است.

تاکنون حضور 14 تیم داخلی و خارجی در جام تختی قطعی شده است

همچنین سیدحسین مرعشیان، رییس هیات کشتی خوزستان نیز در این جلسه گفت: درست که اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات کشتی خوزستان میزبان این رویداد بین المللی هستند ولی در کل اعتبار استان به این رقابت ها گره خورده است. سال گذشته این مسابقات در ماهشهر برگزار شد که باتوجه به شرایطی که در بندرماهشهر حاکم بود، کادر اجرایی کمترین استرس را داشت. امسال نیز این مسابقات در اندیمشک و با افتتاح سالن شهید سروندی همزمان شده است. این سال یکی از بی نظیرترین سال های ورزشی در استان است.

وی ادامه داد: اگر دغدغه هایی که در بخش هایی از جمله اسکان تیم ها، امنیت و واریز مبلغ ورودی مسابقات به حساب فدراسیون است، برطرف شود، دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

مرعشیان با اشاره به حضور تیم های خارجی در این رویداد بین المللی، عنوان کرد: تاکنون کشورهای چین، ارمنستان، کرواسی، صربستان، قزاقستان، گرجستان، مصر و فلسطین اعلام آمادگی کرده اند و کشورهای روسیه و آذربایجان هم امروز حضور یا عدم حضور خود را اعلام می کنند، ضمن این که شش تیم ایرانی نز در پیکارها شرکت خواهد داشت.

همچنین پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک نیز در این جلسه اظهارکرد: کارهایی که باید در سطح شهرستان از نظر آماده سازی سالن انجام شود، صورت گرفته است تا آماده برگزاری این رویداد باشیم. همچنین در بحث امنیت نیز باید اقدامات لازم برای میزبانی خوب مسابقات را داشته باشیم.

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی، سوم تا پنجم بهمن‌ماه در اندیمشک برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار