فرماندار اشکذر:
فرماندار اشکذر با اشاره به مشارکت خوب خیران در اجرای پروژه‌های آموزشی گفت: در طول یک سال گذشته چند پروژه خیری از جمله دو واحد آموزشی توسط خیران در اشکذر بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۷۰۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 14 January 2019

محمدعلی شاه حسینی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر در سال جاری به عنوان شورای برتر استان یزد شناخته شد، اظهار داشت: مشارکت خیران و مردم رمز موفقیت این شورا و اجرای مصوبات آن در شهرستان اشکذر است.

وی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته چند پروژه خیری در شهرستان اشکذر اجرا شد، افزود: دو مورد از این پروژه‌ها، احداث واحد آموزشی بوده که توسط خیران مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شاه حسینی خاطرنشان کرد: از آنجا که اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان اشکذر افزایش سه برابری داشته است، توانسته ایم در توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی موفق‌تر از سال‌های قبل عمل کنیم.

فرماندار اشکذر از توسعه و تجهیز اردوگاه‌ها و پژوهش‌سراهای دانش آموزی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: در این امر نیز از اعتبارات آموزش و پرورش و مشارکت خیران بهره‌ گرفته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شهرستان اشکذر چهار سال رتبه اول کنکور در بین شهرستان‌های استان یزد را از آن خود کرد و سال گذشته نیز ۱۰ رتبه زیر هزار در این شهرستان داشتیم.

به گزارش مهر، شهرستان اشکذر در فاصله ۱۶ کیلومتری از مرکز استان یزد واقع شده و با توجه به اینکه یزد در طول ۲۵ سال متوالی رتبه برتر کنکور سراسری را داشته، برتری این شهرستان در استان یزد نیز، برتری در سطح کشور را برای این شهرستان به ارمغان آورده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار