فرماندار دهلران گفت: به منظور گرمیداشت ایام الله دهه فجر 60 پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان بهره برداری یا کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۷۰۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 14 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سید حسینعلی موسوی در نشست شورای اداری دهلران افزود: از این تعداد 45 پروژه با اعتبار 525 میلیارد ریال بهره برداری و 15 پروژه با اعتبار 527 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی افزود: در مجموع یکهزار و 50 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها در شهرستان مرزی دهلران هزینه می شود.

موسوی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه مراسمات این ایام ، یادآور شد: دولت و نظام عملکردهای خوبی در حوزه های مختلف دارند که برجسته کردن آنها باید مد نظرروزنامه نگاران، اصحاب رسانه و خبر، خبرنگاران و فضاهای مجازی باشد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته های ستاد دهه فجر در شهرستان افزود: مردمی برگزار کردن مراسم های دهه فجر، دیدارهای چهره به چهره با مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ورزشکاران، خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی، جوانان و حضور مسئولان در مراسم ها و بیان دستاوردها و عملکردها نیز در این ایام پیش بینی شده است.

وی به دوگانگی برخی افراد و گروه ها در دفاع از نظام و انقلاب و نقش تخریبی آنها اشاره کرد و گفت: مردم ما آگاه تر از این مسایل هستند و کسی نمی تواند با عوام فریبی و حرف های پوپولیستی و غوغا سالارانه و در پوشش دفاع از نظام، دستاوردهای انقلاب را مورد تخریب قرار دهد.

فرماندار دهلران رسانه ها را لازمه پویایی کشور دانست و افزود: رسانه ها بعنوان پل ارتباطی مردم بازوی قدرتمند نظام و دولت هستند و ضمن بیان مشکلات مردم و بیان نقاط ضعف و نقاط قوت، باید خدمات و اقدامات نظام و دولت را به مردم منعکس کنند و به رسالت واقعی خود عمل کرده و عملکرد دولت را برجسته کنند.

رئیس شورای اداری دهلران با اشاره به موقعیت کشور و اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و به پشتوانه مردم از امنیت پایدار برخوردار است بر وحدت و انسجام ملی تاکید کرد و گفت: شرایط تحریم و آثار تحریم ها را ببینیم و مقاومت مردم را هم درک کنیم و همه کمی ها و کاستی ها را برعهده دولت نگذاریم و همه قوا باید در کنار هم از نظام دفاع کنند و بدانیم که دولت همه حاکمیت نیست بلکه یکی از ارکان حاکمیت است و دولت مجری قانون اساسی است و مصوبه های مجلس را پیاده می کند و به وظایف خود عمل می کند.

وی به کسب رتبه های مختلف و موفقیت مدیران شهرستان در سطح ملی و استانی اشاره کرد و گفت: تلاش مدیران در پیگیری مسایل و مشکلات و رفع آنها قابل لمس است و هر چه در توان دارند برای خدمت به مردم بکار می گیرند و این از وظایف ذاتی آنهاست.

فرماندار دهلران با دعوت از مردم برای حضور بیش از پیش درجشن های شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی عملکرد دولت را در حوزه کاری خود به مردم گزارش دهند.

امام جمعه دهلران هم با اشاره به سخنان رهبری گفت: خدمت به مردم عبادت است و مسئولان باید از این فرصت در جهت کسب رضایت خداوند استفاده کنند و خدمت به مردم در نظام دینی ارزشی دو چندان دارد.

سید محسن موسوی بر ضرورت تلاش و جهاد همه برای بی نیاز کردن کشور از بیگانگان تاکید کرد و افزود: توجه به حل مشکلات معیشتی مردم و بویژه قشرهای ضعیف باید بیش از پیش مد نظر باشد.

وی با اشاره به دهه فجر و جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: همه نهادها و دستگاه ها و خصوصا نهادهای فرهنگی باید خدمات و عملکرد نظام را به مردم بیان کنند.

امام جمعه دهلران به طرح احیای 550 هزار هکتاری رهبری و نقش آن در تولید و اشتغال اشاره و تاکید کرد: این اقدامات در حوزه زیرساختی را رسانه ها برجسته کنند.

موسوی بر ضرورت فعالیت ستاد دهه فجر و کمیته های آن تاکید کرد و افزود: باید واقعیت های انقلاب اسلامی و علل و عوامل پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش برای مردم تبیین شود.

امام جمعه دهلران به سفر استاندار ایلام به شهرستان اشاره کرد و گفت:این سفرها برکاتی داشت و امیدواریم مشکل کم آبی برخی روستاهای دشت عباس مرتفع شود.

وی خواستار نظارت بیشتر بر بازار و قیمت گوشت شد و افزود: تداوم میز خدمت و حضور مسئولان در نماز جمعه می تواند نقش موثری در پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات آنها داشته باشد.

موسوی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت: دانشگاه ها وآموزش و پرورش باید در جشن 40 سالگی انقلاب با برنامه ریزی بهتر و بیشتر وارد عرصه شوند.

 دستور کار جلسه شورای اداری دهلرن برنامه ریزی برای هرچه باشکوه برگزاری ایام الله دهه فجر بود./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار