کد خبر: ۷۰۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 13 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، عصر امروز مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور در سراسر کشور پیگیری شد و شهرداری اردبیل نماینده استان در استادیوم ۲۰ هزار نفری علی دایی اردبیل به مصاف میلاد مهر تهران رفت که در پایان توانست با نتیجه ۱ بر ۰ بر حریف خود غلبه کند.
در این دیدار عسگر فرخی تیم شهرداری را با ترکیب عیسی شهبازی، میثم کریم زاده، قادرشنوا، حمید غیبتی، داور احمدی، هادی بهزاد، مهدی واثق (کاپیتان)، رضا مقدم، سیامک نعمتی، رضا بهرام پور و سجاد عرفانی راهی میدان کرد و یاران شهرداری اردبیل توانستند با تک گل هادی بهزاد در دقیقه ۱۴ بازی حریف خود را با وجود تندباد شدید در استادیوم شکست دهند.
شهرداری اردبیل که پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره در روز‌های آخر راهی این مسابقات شد تا هفته سوم نتایج قابل قبولی را کسب نموده است و کسب ۲ تساوی و یک پیروزی می‌تواند نویدبخش یک تیم خوب و مقتدر برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور باشد.
پس از پایان هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور شهرداری اردبیل با ۵ امتیاز از ۳ بازی در رتبه دوم جدول رده بندی گروه یک رقابت‌ها قرار گرفت.
در هفته چهارم رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور شنبه ۲۹ دی ماه، شهرداری اردبیل در استادیوم شهدای سیبلی آستارا به مصاف شهرداری آستارا خواهد رفت.
مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال کشور با حضور ۳۰ تیم در ۳ گروه در حال پیگیری است و شهرداری اردبیل در گروه یک با تیم‌های شهرداری آستارا، تازان تهران، میلاد مهر تهران، شهرداری فریدون‌کنار، شهید مولایی قراخیل، شهدای دهنو و آران بیدگل، پاس گیلان، مبل محتشم تبریز و موکریان مهاباد هم‌گروه می‌باشد.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار