نماینده مردم مرندو جلفا در مجلس:
نماینده مردم مرند در مجلس گفت: کل بودجه عمرانی که مدیران استان در بودجه تعیین کرده‌اند ٣٥٠ میلیارد تومان است یعنی تقریبا در آخرین ردیف‌های کل کشور قرار می‌گیرد!
کد خبر: ۷۰۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 13 January 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمد حسن نژاد اظهار داشت: مُد شده است مدیران کم کاری و عدم کارایی خود را پشت بدگویی از نمایندگان پنهان می‌کنند.

وی با بیان اینکه لایحه بودجه مربوط به دولت است نه مجلس،‌ افزود: لایحه یعنی مدیران کل استان‌ها پیشنهادات خود را به وزارتخانه داده و در وزارتخانه دفاع می‌کنند تا از وزارتخانه به سازمان برنامه و بودجه ارسال شود و در سازمان برنامه و بودجه پیگیری می‌کنند که اگر زرنگ بودند از پتانسیل نمایندگان استفاده می‌کنند تا بودجه پیشنهادیشان در لایحه گنجانده شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 ادامه داد: کل بودجه عمرانی که مدیران استان آذربایجان شرقی در بودجه تعیین کرده‌اند ٣٥٠ میلیارد تومان است یعنی تقریبا در آخرین ردیف‌های کل کشور قرار می‌گیرد! حالا من نماینده چگونه این پیشنهادات نزدیک به صفر را در مجلس افزایش بدهم؟ از چه کسی اعتبار بگیرم و به استان خود اضافه کنم؟

وی تصریح کرد: با این لایحه ارسالی،‌ اگر کل مدیران استانی استعفا بدهند و تا آخر عمر معتکف شوند و استغفار کنند باز فکر نکنم حق الناسی که بر گردنشان هست بخشیده شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار