توسط هیئت دولت
محمدعلی طالبی به عنوان یکی از جوان‌ترین استانداران کشور با 45 سال سن به عنوان چهاردهمین استاندار یزد پس از انقلاب و سومین استاندار یزدامروز -چهارشنبه 12 دی ماه- در دولت حسن روحانی از هیئت دولت رای اعتماد گرفت.
کد خبر: ۶۹۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 02 January 2019

به گزارش تابناک یزد، طالبی در حالی به عنوان چهاردهمین استاندار یزد بعد از انقلاب منصوب شد که کارش را در دولت عنوان کارشناس مرکز اسناد ریاست جمهوری آغاز کرد و سپس کارشناس اموراجتماعی استانداری یزد، رئیس دبیرخانه شورای جوانان استان یزد، بخشدار مرکزی شهرستان خاتم، معاون فرماندار شهرستان خاتم و سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم در دولت اصلاحات شد.
▫️وی سپس مدتی مشاور معاون سیاسی-امنیتی استاندار در امور شوراها و تا سالها معاون دفتر امور اجتماعی و انتخابات و برای مدتی نیز سرپرست دفتر امور اجتماعی و انتخابات استانداری یزد بود.
▫️با روی کار آمدن دولت حسن روحانی، طالبی به عنوان معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مشغول به فعالیت شد. از آبان ماه امسال نیز سرپرست استانداری یزد بوده است.
▫️طالبی ازجمله اصلاح‌طلبانی است که در انتخابات سال 92 به عنوان قائم مقام ستاد انتخاباتی محمد رضا عارف در استان یزد فعالیت می‌کرد. همچنین در سال 88 به عنوان مسئول ایثارگران ستاد میرحسین موسوی در یزد فعالیت داشت.
▫️عنوان پایان نامه دکترای او، بررسی مواع تحقق حکمرانی خوب در ایران است و امید است با دانستن این موانع بتواند حکمران خوبی برای یزد باشد.
▫️وی متولد یزد و دارای دکتری علوم سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی است هرچند اصالتا از سبزدشت شهرستان بافق است.
✅دیده بانی
https://telegram.me/joinchat/AifpOTuyOFwXiWgakWLplg

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار