استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: ایلام مرکز تضادها و پارادوکس ها در حوزه اجتماعی است، استانی غنی اما فقیر، بیشترین پس انداز و مصرف را در کشور دارد اما بیشترین تحت پوشش نهادهای حمایتی را دارد، کمترین طلاق را دارا است اما در برخی آسیب های اجتماعی وضعیت خوبی ندارد که بایست با تحقیق و پژوهش به بررس علل و عوامل این تضادها پرداخت.
کد خبر: ۶۹۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 02 January 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: ایجاد سلامت روانی و اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تداوم و تقویت شاخص های مثبت استان در حوزه اجتماعی باید پیگیری شود.

وی عنوان کرد: ایلام مرکز تضادها و پارادوکس ها در حوزه اجتماعی است، استانی غنی اما فقیر، بیشترین پس انداز و مصرف را در کشور دارد اما بیشترین تحت پوشش نهادهای حمایتی را دارد، کمترین طلاق را دارا است اما در برخی آسیب های اجتماعی وضعیت خوبی ندارد که بایست با تحقیق و پژوهش به بررس علل و عوامل این تضادها پرداخت.

وی اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: افتتاح مرکز اورژانس و شیمی درمانی بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام، آوردن یک دستگاه بالگرد و ۱۵ آمبولانس مجهز به استان، حضور موسسه خیریه مرهم در استان و اعلام آمادگی موسسه خیریه محکم برای حضور در استان در روزهای آتی و ... نمونه هایی از اقدامات خوب و مثبت در این حوزه است که بایست تداوم داشته باشد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار