جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: در طول 40 سال گذشته در سرفصل بودجه های دولتی، هیچگونه بودجه ای برای برگزاری مراسم و مناسبت ها به خصوص چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نبوده است؛ مردم همانطور که برای انقلاب از جان خودشان گذشتند از پولشان هم می گذرند و کمک می کنند.
کد خبر: ۶۹۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 07 January 2019

سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت و گو با تابناک یزد، در خصوص نحوه تامین بودجه لازم برای برگزاری آیین های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بیان داشت: نه امروز بلکه در طول  40 سال گذشته در سرفصل بودجه های دولتی، هیچگونه بودجه ای برای برگزاری مراسم و مناسبت ها به خصوص چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نبوده است. مباحث مالی و تامین بودجه لازم به صورت مردمی و یا بعضا به صورت اسپانسرگیری انجام می شود. در این مسیر سعی می شود از بخش ها و شرکت های خصوصی افرادی را بیاوریم تا در برگزاری این آیین های ارزشی ما را یاری کنند.

دبیراجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: نگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضرت امام(ره) این است که مردم انقلاب را پیروز کردند و خودشان نیز باید آن را ادامه دهند؛ نگاه رهبری این مهم می باشد که جشن هایی چون گرامیداشت انقلاب اسلامی، 22 بهمن و ... باید مردمی بوده و مثل جشن نیمه شعبان برگزار شود. آن چیزی که ما باید انجام دهیم فرهنگ سازی و نهادینه کردن و ایجاد انگیزه است تا مردم اقلام لازم را بیاورند و کمک کنند. بنابر این اگر بودجه ای را سازمانی دهد همه نگاه ها معطوف آن سازمان است که فقط آن ها وظیفه دارند. برای بزرگداشت انقلاب اسلامی چه دستگاه های دولتی و چه دستگاه های خصوصی و چه آحاد مردم، همه باید پای کار بیایند.

زارع با بیان اینکه اینجا جشن انقلاب و دعوا سر حفظ نظام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: مردم طی چهل سال نشان داده اند که همیشه پای صحنه انقلاب بوده اند؛ همانطور که از جان خودشان گذشتند از پولشان هم می گذرند و کمک می کنند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد پیرامون اعلام هزینه تقریبی پیش بینی شده برای برگزاری آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در یزد، عنوان کرد: واقعا نمی توانم بگویم. اصلا مشخص نیست.

وی با بیان اینکه مسئولین ما در رابطه با برگزاری جشن های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پای کار آمده اند؛ تصریح کرد: آن چیزی که مشکل داریم واقعیت این مهم می باشد که در بودجه های امسال مسئولین یا بودجه ندارند یا در حوزه های دیگر مثل روابط عمومی که می توانند هزینه کنند خیلی قطره چکانی شده است. مسئولین دارند تلاش می کنند که  فضای خوبی داشته باشند. در جشن امسال تاکید بر داشتن یک نهضت خدمت رسانی است؛ یعنی تمامی مسئولین ورود کنند و یک پکیجی را از موضوعات مختلف در حوزه خدمت رسانی و یک خدمت ارزانی به مردم ارائه دهیم و کام آنان را شیرین کنیم تا  مردم احساس کنند یک فضای متفاوتی را شاهد هستند؛ اینکه ما فقط یک جشنی و یک نشستی در رابطه با انقلاب برگزار کنیم قرار نیست خود ما هم با این مسائل ارضا شویم و انتظار داریم همه مساجد، بقا متبرکه، تشکل های مردمی نیز فعال تر شوند و نقش آفرینی خودجوش داشته باشند.

شایان ذکر است سعید زارع دبیراجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه در حوزه‌های تبلیغی و تبیینی حماسه ۹ دی شامل برگزاری نمایشگاه، نشست ‌های بصیرتی، مسابقات کتابخوانی از کتاب‌های دارای موضوع حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸ ، پرده‌ نگاری چند رسانه ای و برگزاری کرسی ‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌ ها و همچنین تدارک بیش از 8 هزار برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توسط کمیته های مختلف ستاد دهه فجر استان یزد خبر داده بود.

منبع: تابناک
برچسب ها: یزد ، تابناک یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار