معاون بهزیستی کردستان خبر داد
معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان گفت: در حال حاضر 82 موسسه خیریه زیر نظر این سازمان در سطح استان فعال است و در زمینه‌های مختلف نیازمندان را یاری می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 31 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، فرهاد عزیزی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: از  82 موسسه خیریه زیر نظر بهزیستی کردستان 7 مورد در سال جاری مجوز فعالیت گرفته که در مجموع 43 موسسه در سنندج و مابقی در سایر شهرستان‌های استان فعالیت دارند.

وی گفت: این موسسات هر کدام با کارکردهایی از جمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی کودکان کار و خیابان، کمک به تحصیل دختران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای و توزیع آن در میان نیازمندان راه‌اندازی شده‌اند.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان به نحوه نظارت بر فعالیت این موسسات اشاره و تصریح کرد: علاوه بر سازمان بهزیستی، خانه خیرین استان نیز بر نحوه فعالیت این موسسات نظارت می‌کند.

وی گفت: سال گذشته از سوی موسسات خیریه زیر نظر بهزیستی استان بیش از 100 میلیارد ریال کمک نقدی و جنسی برای زلزله زده‌های استان کرمانشاه جمع آوری و در قالب چند کاروان به این مناطق ارسال شد.

عزیزی با بیان اینکه امسال نیز در نیمه نخست 182 میلیارد ریال از سوی خیران و نیکوکاران استان به مددجویان و نیازمندان زیرپوشش این نهاد کمک شد، افززود: این کمک‌ها به صورت نقدی، غیرنقدی و ارائه خدمات رایگان بوده است.

وی ظهار کرد: 3 میلیارد ریال از این میزان کمک به صورت نقدی در اختیار نیازمندان قرار گرفت و 170 میلیارد ریال نیز به صورت غیرنقدی و در قالب کالایی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار