عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم:
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد که آقای علم‌الهدی حوصله مطالعه ندارد بنابراین دشمن فرضی درست می‌کند.
کد خبر: ۶۹۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 30 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، «فاضل میبدی»، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنادر خصوص "مطرح کردن فتنه 98 از سوی آیت‌الله علم الهدی" گفت: ایشان اصلا حوصله مطالعه و کتاب خواندن ندارند و در خطبه هایشان برای اینکه حرفی را بگویند، دشمن فرضی درست می کنند. خود این حرف ها فتنه انگیز است. مردم فشارها را تحمل و زندگی می کنند؛ اگر فتنه ای هم بود منشا آن افرادی هستند که شاید هیچ وقت معرفی نشوند.

 

او ادامه داد: به نظر من این حرف ها هیچ وجهه منطقی ندارد و نباید اصلا به آن گوش کرد. در این تریبون ها بجای اینکه توصیه های اخلاقی و بحث های دقیق علمی و دینی شنیده شود بعضا سرگرم حرف هایی می شوند که جنگ و پرخاش در پی دارد.

 

میبدی بیان کرد: اتفاقات دی ماه 96 جریانی بود که مردم با آن همراهی نکردند، نه شعارها شعارهایی بود که مردم بپسندند و نه افراد را پسندیدند. البته ممکن بود عده ای دردمندانه هم در این جریان شرکت کنند اما مردم همراهی نکردند و خیلی فراگیر نشد.

 

او افزود: اگر فشارهای اقتصادی به گونه ای شود که مرم تحمل نکنند باعث می شود هر لحظه اتفاق‌هایی بیفتد. فقر جامعه را به کفر می کشاند و منشا هر چیزی است بویژه اگر آن طرف هم عده ای خاص درآمدهای کلان داشته باشند و رانت های اقتصادی داشته باشند این ها در دل مردم عقده می‌شود و یک روزی هم می ترکد. راه حل این است که در دل مردم نفوذ کرده و مشکلات مردم را شناخته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار