رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: واگذاری استخر‌ها به بخش خصوصی آسیب بزرگی به شنای کشور زده است چرا که بدون استخر و زیرساخت نمی‌توان دست‌به‌کار‌های بزرگ زد.
کد خبر: ۶۹۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷ 29 December 2018
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: واگذاری استخر‌ها به بخش خصوصی آسیب بزرگی به شنای کشور زده است چرا که بدون استخر و زیرساخت نمی‌توان دست‌به‌کار‌های بزرگ زد.

به گزارش مهر، مجمع انتخاباتی هیئت شنا شیرجه و واترپلو استان همدان با حضور محسن رضوانی رئیس، علی‌آبادی نائب رئیس فدراسیون و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضا برگزار شد.

محرم روزبه، مجتبی سبزی پور، صادق بختیاری و حامد جلیلوند برای تصدی ریاست این هیئت ثبت‌نام کرده بودند که محرم روزبه و مجتبی سبزی پور قبل از آغاز مجمع انصراف خود را اعلام کردند و حامد جلیلوند نیز پس از بیان برنامه و اهداف؛ انصراف خود را اعلام کرد تا صادق بختیاری تنها کاندیدای تصدی ریاست این هیئت باشد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مجمع انتخاباتی هیئت همدان بابیان اینکه در دهه ۸۰ همدان با حضور مرحوم عادل میرابیان و قائم میرابیان در کشور سرآمد بود، اظهار داشت: استان همدان ظرفیت بسیار بالایی در رشته شنا دارد و باید دوباره به‌روز‌های خوب خود بازگردد.

محسن رضوانی افزود: شنا یکی از رشته‌های مورد تأکید دین اسلام بوده که باید برای گسترش آن دولت بیش‌ازپیش ما را حمایت کند.

وی بااشاره به واگذاری استخر‌ها بیان کرد: طبق ماده ۸۸ باید استخر‌ها به بخش خصوصی واگذار شود، اما این قانون آسیب بزرگی به شنای کشور زده چرا که بدون استخر و زیرساخت نمی‌توان دست‌به‌کار‌های بزرگ زد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، سال آینده در مراکز استان باید یک استخر در اختیار هیئت قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در مجمع انتخاباتی هیئت شنا استان همدان گفت: همدان در این رشته ورزشی حرف زیادی برای گفتن دارد و در دهه ۸۰ با حضور برادران میرابیان از استان‌های برتر کشور در رشته شنا محسوب می‌شد.

رسول منعم افزود: امیدواریم با تلاش مجدد اعضای هیئت شنا استان همدان این هیئت دوباره به‌روز‌های اوج خود بازگردد.

منعم خاطرنشان کرد: همه اعضا هیئت شنا باید دست‌به‌دست هم دهند تا شاهد موفقیت و درخشش دوباره شنا استان همدان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار