مسوول ورزش بخش‌های تابعه استان قم خبر داد
مسوول هماهنگی و پیگیری ورزش بخش‌های تابعه استان قم از دعوت كبدي‌كار روستاي شريف‌آباد قم به اردوي تيم ملي جوانان ايران خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 29 December 2018

به گزارش تابناک قم، احمد کشوری‌فرد، اظهار کرد: خوشبختانه با توسعه فضاهای ورزشی، افزایش امکانات و همچنین فعالیت بسیار خوب همکارانم در بخش‌های تابعه، شاهد رشد و تحول ابعاد همگانی و قهرمانی ورزش در روستاهای پنج بخش تابعه قم هستیم.

وی ادامه داد: در بخش‌های کهک، جعفرآباد، خلجستان، مرکزی و سلفچگان با فعال بودن نمایندگی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیات‌های ورزشی، شرایطی بسیار مطلوبی برای استعدادها و نخبه‌های ورزشی ایجاد شده تا توانمندی و قابلیت‌های خود را در تمام رشته‌ها به نمایش بگذارند.

مسوول هماهنگی و پیگیری ورزش بخش‌های تابعه استان قم تصریح کرد: در سال‌های اخیر ورزشکارانی از رشته‌های فوتسال، جودو، فوتبال، کشتی، دوومیدانی و چندین رشته دیگر با راهیابی به تیم‌های منتخب استان موفق به کسب مدال از رقابت‌های قهرمانی کشور و عضویت در تیم‌های ملی شده‌اند و حتی به میادین برون‌مرزی رفته‌اند.

وی با اشاره به دستاورد جدید ورزش روستایی در قم، بیان کرد: یکی از چهره‌های مستعد و آینده‌دار رشته کبدی از روستای شریف‌آباد بخش جعفرآباد علی‌اصغر وفایی است که با نمایش توانایی و استعداد بالای خود اکنون به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی رده سنی جوانان ایران دعوت شده‌ که باعث افتخار من و همکارانم در ورزش روستایی استان قم است.

کشوری‌فرد با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی تا روز دهم دی‌ماه، ابراز کرد: این نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی جوانان ایران است که با سرمربیگری جواد موسوی‌نسب تشکیل شده و با تصمیم کمیته فنی فدراسیون کبدی، تعداد 39 کبدی‌کار جوان به آن دعوت شده‌اند.

وی در پایان اظهار کرد: به منظور توسعه ورزش در روستاهای مختلف بخش‌های تابعه قم در سال جاری بیش از 20 خانه ورزش روستایی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم راه‌اندازی شده و در مجموع تعداد 66 خانه ورزش روستایی در پنج بخش تابعه قم فعال است و به علاقمندان به ورزش خدمات‌رسانی می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار