رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد:
رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه موافقت با استعفای شهردار سابق یزد با کمال احترام به نظر وزارت کشور بود، اظهار داشت: انتظار داریم وزارت کشور به نظر مردم شهر و اعضای شورای اسلامی شهر یزد احترام گذاشته و بیش از این مردم دارالعباده را در بلاتکلیفی قرار ندهد.
کد خبر: ۶۹۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 27 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ ونوس عامری رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد در صحن علنی شورای شهر با انتقاد از عملکرد وزارت کشور در تائید حکم شهردار یزد، بیان داشت: نزدیک به 50 روز است که شورای اسلامی شهر یزد شهردار جدید را انتخاب و به وزارت کشور معرفی کرده است و سعی داشته بر اساس قانون هرگونه همکاری را با وزیر کشور در راستای توسعه بیش از پیش انجام دهد. حال با عدم تائید حکم شهردار تمام طرح‌ های توسعه ‌ای و اقشار مختلف مردم یزد در بلاتکلیفی قرار دارند و این معطلی آسیب‌های جدی به یزد می‌ زند.

وی در ادامه تصریح کرد: موافقت با استعفای مهدی جمالی نژاد شهردار سابق یزد با کمال احترام به نظر وزارت کشور و شخص دکتر رحمانی فضلی بود و در مقابل انتظار داریم وزارت کشور نیز به نظر مردم شهر و اعضای شورای اسلامی شهر یزد احترام گذاشته و بیش از این مردم دارالعباده را در بلاتکلیفی قرار ندهد. این بی توجهی توهین به نظر مردم یزد است، مردمی که مهندس مجتبی فرهمند را به واسطه نمایندگان خود در شورای شهر برگزیده اند.

عامری در آخر خاطرنشان کرد: بودجه سال 97 شهرداری یزد نیز بدون شهردار در حال گذراست و نمی‌توان گزارش دقیق به مردم ارائه کرد. دکتر جمالی نژاد در زمان استعفای خود به شورای اسلامی شهر یزد قول داد که حکم شهردار جدید یزد طی یک هفته بعد از معرفی شورا تأیید شو که این مهم نیز حاصل نشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار