‌مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: یزد رتبه برتر کشور در برگزاری دوره آموزشی شهرداری‌ها را کسب کرد.
کد خبر: ۶۹۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 26 December 2018

به گزارش تابناک یزد، محمود شاکری شمسی صبح امروز در نشست مسئولان آموزش دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌های سراسر کشور با بیان اینکه از جمعیت یک میلیون و ١ هزار نفری استان یزد ٨٥ درصد آنها در شهرهای استان سکونت دارند،‌ بیان کرد: استان یزد دارای ٢١ شهر می باشد و از شوراهای پنج، هفت و یازده نفره تشکیل شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره به اینکه موضوع آموزش یکی از موضوعات مهمی است که به صورت جدی در دستورکار دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد قرار دارد، افزود: آموزش‌های ویژه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر باید به ‌طور مستمر و مدون شده اجرایی شود تا تغییرات در رویکردها و نگرش‌های مدیران شهری ایجاد شود.

بنا به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد،وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم اگر مجموعه‌ای می‌خواهد در شرایط فعلی موفق باشد باید آموزش‌های دوره‌ای و مستمر را در رابطه با مسائل مختلف حوزه کاری خود فرا گیرد.

شاکری شمسی با انتقاد از آموزش‌هایی که جنبه صوری دارد، ‌گفت: ارتقای سطح بهره‌وری، ارائه خدمات بهتر و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین شاخص‌هایی است که می‌تواند نتیجه آموزش موفق و سازنده باشد.

وی خواستار برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی متناسب با رشته شغلی شهرداری‌ها شد و تصریح کرد: کارشناسان آموزش دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد تدوین دوره‌های آموزشی را با مشارکت شهرداری‌ها و بر مبنای رشته شغلی‌ها انجام می‌دهند که این روند تأثیرات مثبتی را بر افراد شرکت کننده در این دوره‌ها داشته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در پایان سخنان خود تهیه شناسنامه آموزشی، برگزاری آزمون‌ها به صورت مجازی و بازدیدهای دوره‌ای از استان‌ها و شهرهای مختلف را از مهم‌ترین برنامه‌های این دفتر برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت مسیر برگزاری دوره‌های آموزشی هموارتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار