معاون فرمانداری یزد:
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداری یزد با اشاره به ضرورت تسهیل کردن امور مربوط به سمنها گفت: سمن‌ها ظرفیت‌های نهفته اجتماع را هويدا کنند.
کد خبر: ۶۹۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 26 December 2018

به گزارش تابناک یزد، «محمدعلی جعفري» با بیان این‌که توانمندسازي افراد نيازمند ضمن حفظ شأن اجتماعي و افزايش اعتماد به ‌نفس، زمينه رشد و ترقي جامعه را به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: شکل‌گیری اين قبيل فعالیت‌ها می‌تواند به قوام و تداوم پيوندهاي اجتماعي و خانوادگي نيز منجر شود .

وی با بيان اين كه سازمان‌های مردم‌نهاد با مطرح ساختن یک برنامه مشترک و دسته‌جمعی و آگاهی‌رسانی به طبقات مختلف در بالا بردن سطح رفاه قشرهای محروم و آسیب‌پذیر نقشي مؤثر ايفا می‌کنند،‌افزود:‌ گسترش امكانات در جهت تسهيل امور سمن‌ها ضروری است.

بنا به گزارش ایسنا-منطقه یزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداری یزد گفت: در صورت فراهم شدن شرايط و همچنين سیاست‌گذاری صحيح، سمن‌ها می‌توانند بسياري از ظرفیت‌های نهفته اجتماع را هويدا سازند .

جعفری در ادامه با اشاره به اهمیت فراهم شدن اماكن مناسب براي عرضه محصولات توليدي مؤسسات خيريه تصریح کرد: ايجاد بازارچه‌های دائمي محلي و عرضه صنایع‌دستی نقش مهمی در تحقق اين مهم ایفا می‌کند.

وی در پایان با ستايش از عملكرد سمن‌ها در حوزه‌های عملي، فرهنگي و اقتصادي خاطرنشان کرد: سمن‌ها به جهت مردمي بودن می‌توانند بيشترين نقش را در شناسايي نيازهاي جامعه و نهادينه كردن فرهنگ كار و تلاش براي رفع کاستی‌ها داشته باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار