نایب رییس شورای شهر یزد:
نایب رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضروت تسریع در ابلاغ حکم شهردار جدید یزد گفت: تأخیر در ابلاغ حکم شهردار جدید یزد بی احترامی به نظر مردم دارالعباده است.
کد خبر: ۶۹۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 26 December 2018

به گزارش تابناک یزد، «مرتضی شایق» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با اشاره به ضرورت ابلاغ حکم  شهردار جدید یزد، اظهار کرد: مجتبی فرهمند یکی از ظرفیت های متخصص و بومی یزد است که به انتخاب اعضای شورای اسلامی برای سکان داری دارالعباده انتخاب شده و باید هرچه سریعتر نسبت به تعیین و تکلیف این مهم اقدام شود.

وی با بیان این که شهردار شخصیت حقوقی و حقیقی بالایی است، افزود: متأسفانه تأخیر در ابلاغ حکم شهردار جدید یزد بازی کردن با آبروی افراد است.

بنا به گزارش ایسنا-منطقه یزد، نایب رییس شورای اسلامی شهر یزد با انتقاد جدی از بی‌تدبیری وزارت کشور در ابلاغ حکم شهردار جدید یزد، گفت: اگر این کم کاری توسط وزارت کشور ادامه داشته باشد من به نمایندگی از مردم، شورا را ترک و تا تعیین و تکلیف نهایی این مهم در جلسات شورا شرکت نخواهم کرد.

این مسئول در ادامه به ریاست شورای اسلامی شهر یزد پیشنهاد کرد: جلسات شورای شهر یزد تا تعیین و ابلاغ حکم شهردار جدید تعطیل شود.

شایق خطاب به بزرگان و نامداران یزدی تصریح کرد: این اقدام وزرات کشور که علی‌رغم گذشت 40 روز هنوز نسب به ابلاغ حکم شهردار یزد اقدام نشده، بی‌احترامی به نظر و انتخاب مردم دارالعباده است.

این مسول در پایان با بیان این که متأسفانه ما در استان شاهد ورود مدیران غیربومی هستیم و نتوانستیم آن طور که باید و شاید نسبت به تربیت مدیران متخصص بومی اقدام کنیم، خاطرنشان کرد: مردم و افراد نامی یزد باید فارخ از هرگونه نزاع‌های داخلی همدیگر را برای رسیدن به درجات بالای مدیریتی استان و کشور حمایت و تقویت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار