معاون استانداری یزد تأکید کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بر شناسایی مشخصات دقیق بهسازی 96 گلزار شهدا در سطح استان تاکید و بهره گیری از ظرفیت شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، مردمی و خیرین را در تکمیل این طرح‌ها موثر دانست .
کد خبر: ۶۹۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 26 December 2018

به تابناک یزد، «محسن صادقیان» در جلسه هم اندیشی ساماندهی و بهسازی گلزارهای شهدای سراسر استان، اظهار کرد:برای تکمیل طرح‌های مربوط به بهسازی 96 گلزار شهدا که تعداد 91 گلزار یک تا سه مزاری هستند،دفترچه‌ای راهنما از اطلاعات دقیق مکان، موقعیت و برآورد هزینه نیاز است .

وی بر استخراج اطلاعات و بازدید میدانی از گلزارهای شهدا و نیازسنجی آن اشاره و تهیه این اطلاعات را با مشارکت دستگاه‌های متولی برای تصمیم گیری و برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه خواستار شد .

بنا به گزارش ایسنا-منطقه یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: بعد از شناسایی و تعیین و تکلیف شرایط بهسازی می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های شهرادری‌ها، دهیاری‌ها، مردمی و خیرین نسبت به نحوه آغاز بهسازی و تکمیل گلزارهای شهدا در مناطق روستایی و شهری تصمیم‌گیری کرد .

صادقیان تصریح کرد: برای ساماندهی و بهسازی گلزار شهدای خلدبرین یزد و بهبود مسیرهای دسترسی اطراف این مجموعه نیازمند تدوین طرح جامع هستیم.

این مسئول در پایان به وجود بیش از دو هزار طرح نیمه تمام در استان اشاره و گفت: با توزیع اعتبارات به صورت خُرد تکمیل این طرح‌های زمان بر و حتی غیر ممکن می‌شود و علاوه بر آماده‌سازی لیستی از طرح‌ها برای واگذاری به بخش خصوصی مابقی اعتبارات نیز به طرح‌های دارای اولویت در شهرستان‌ها و یا با بیش از 70 درصد پیشرفت کار متمرکز می‌شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار