مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هیچ مشترک خانگی در شهرهای آبادان و خرمشهر در دوره خرداد تا 15 تیرماه پول قبض آب خود را پرداخت نکرده است.
کد خبر: ۶۹۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 25 December 2018

صادق حقیقی پور با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر عدم بخشودگی قبوض آب خرداد و تیرماه شهرهای آبادان و خرمشهر اظهار کرد: با توجه به این‌که سیستم پرداخت قبوض شرکت یک سیستم سراسری و آنلاین است، هر شخصی که آب بها را بپردازد در آن سیستم مشخص خواهد بود.

وی با بیان این‌که پول آب از هیچ مشترکی براساس دستور استان دریافت نشده است، افزود: هیچ مشترک خانگی در شهرهای آبادان و خرمشهر در دوره خرداد تا 15 تیرماه پول قبض آب خود را پرداخت نکرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: سیستم نرم‌افزار شرکت که یک سیستم سراسری است، به شکلی تعریف نشده که کسی پول آب را نپردازد و یا امکان بخشش قبوض برای شخصی وجود داشته باشد. براساس تکالیف قانونی که وجود دارد، باید تعهدات بودجه‌ای که در این سیستم نشان داده می‌شود به شکلی حذف شوند.

حقیقی پور عنوان کرد: در این زمینه قرار بر این شد تا بخشی از این پول را استانداری خوزستان و بخش دیگر را منطقه آزاد اروند به حساب شرکت واریز کنند تا این تعهدات بودجه در سیستم حذف شوند و هزینه آب‌ در قبض مشترکین نشان داده نشود.

وی ادامه داد: این اتفاق در بحث پرداخت هزینه تعهدات بودجه‌ای در خصوص بخشش نیافتاده است اما این‌که گفته می‌شود مشترکین بخشوده نشده‌اند، اصلا به این شکل نیست و مشترکین خانگی در شهرهای آبادان و خرمشهر پول قبض آب خود را در دوره خرداد تا 15 تیرماه پرداخت نکرده‌اند و بخشیده شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: سیستم نرم افزار قبوض آب یک سیستم آنلاین است و اگر مشترکی ادعا می‌کند که پولی را برای این بازه زمانی پرداخت کرده است، حتما به ما نشان دهد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار