نایب ‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
نایب ‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون منع به ‌کارگیری بازنشستگان، بیان داشت: بنابر ارزیابی های صورت گرفته این قانون مورد استقبال آحار مردم به ویژه جوانان قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۹۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 25 December 2018

کمال دهقانی فیروزآبادی نایب ‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با تابناک یزد، با تاکید بر لزوم پیگیری مضاعف اجرای قانون منع به ‌کارگیری بازنشستگان در کشور، اظهار داشت: این قانون بسیار مطلوب بوده و بنابر بررسی های صورت گرفته و ارزیابی های که انجام شده، مورد استقبال آحاد مردم قرار گرفته است و با فراهم شدن فرصت های شغلی، جوان ها بیش از سایرین از تصویب و اجرای این قانون اظهار خوشحالی کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از اشخاص بیش 40 سال مدیریت اموری را در کشور در دست دارند که این موضوع خطرهایی به دنبال داشته و دارد. اجرای درست این قانون می تواند نیروی جوان را وارد چرخه مدیریتی کشور کرده و مدیران فردای این نظام را تربیت کند. در مدت طولانی مدیریت برخی از مدیران، خود به خود مناسباتی بر قرار شد که در حالت خوش بینانه این مناسبات به نفع مدیران استان متبوع و در حالت بد بینانه به نفع خود و خانواده آن ها بود و بعضا در مواردی نیز شاهد تخلف هایی در این حوزه بوده ایم.

دهقانی فیروزآبادی در آخر خاطرنشان کرد: قانون منع به‌ کارگیری بازنشستگان مشمول هر فرد ارتزاق کننده از بودجه عمومی کشور می‌ شود البته شبهات زیادی شامل حال آن می شود و بعضی از اشخاص نسبت به باقی ماندن در عرصه فشار های عدیده ای بر مسئولان وارد نموده اند اما این قانون به قوت خود اجرا خواهد شد. این قانون در مواردی نیز نیازمند به چکش کاری و تغییراتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار