احمد فرود، دونده طلایی مسابقات بین المللی قزاقستان در میان استقبال مردم و مسوولان اداره کل ورزش و جوانان فارس ، وارد شیراز شد.
کد خبر: ۶۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 31 July 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:در آیینی که پنجشنبه در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزارشد با اهدای حلقه های گل از این قهرمان طلایی، تقدیر شد .

احمد فرود که در مسابقات بین المللی قزاقستان در ماده پنج هزار متر با ثبت زمان 15 دقیقه و سه دهم ثانیه مدال طلا را کسب کرد در گفت وگو با ایرنا بیان داشت:از آن جا که این مسابقات انتخابی المپیک 2016 برزیل نیز بود تیم های شرکت کننده با دوندگان حرفه ای خود شرکت داشتند.

وی افزود:متاسفانه با وجود کسب مدال طلا نتواستم رکورد ورودی این ماده را برای المپیک کسب کنم و این را هم باید در نظر گرفت که به دلیل حضور دوندگان مطرح آفریقایی و آمریکایی کسب این رکورد ورودی بسیار دشوار است اما می کوشم تا در آینده این رکورد را کسب کنم.

وی از سیروس زارع مهذبیه رییس هیات دو و میدانی و علی مانیزان مربی دو های استقامت فارس برای کسب موفقیت دوندگان این استان قدردانی کرد .

در مسابقات دوومیدانی جام کازانف قزاقستان، حسن تفتیان و رضا قاسمی در دوی 100 متر، محمد حسین ابارقی در دو 200 متر و لیلا رجبی در پرتاب وزنه موفق به کسب سهمیه المپیک برزیل (ریو) شدند.

تیم ملی ایران در این رقابت ها که روزهای سوم و چهارم مردادماه جاری به میزبانی قزاقستان برگزار شد در مجموع 10 مدال (4 طلا، 3 نقره و 3 برنز) کسب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار